RSS

Crap cu vin.

13 iun.

Am primit niste crapi frumosi si am oscilat intre saramura si crap la cuptor, pana la urma am ales sa fac doi la cuptor si pe restul o sa ii fac saramura.

crapPestii i-am crestat putin din loc in loc, si i-am pus intr-un vas cu putin ulei de masline, sare, piper, rozmarin, cateva felii de lamaie, cativa catei de usturoi cu tot cu coaja, doar zdrobiti putin cu lama cutitului, sare piper.

crap1

Cum am mai zis, vinul ramas in sticle il congelez si il folosescla mancare. Ca aici.

vin inghetat

Am mai pus cateva cepe verzi si un ardei gras, am pus staniol peste vasul roman si l-am bagat in cuptori, pe piatra de granit incinsa. Dupa jumatate de ora am scos staniolul si l-am mai lasat 15 minute sa se rumeneasca.

Gata, simplu!

crap4

 
4 comentarii

Scris de pe 13 iunie 2013 în Peste

 

Etichete: , ,

4 răspunsuri la „Crap cu vin.

  1. harlau625

    14 iunie 2013 at 6:39 am

    Bune si mancarea, si articolul si fotografiile! Felicitari!

     
  2. Laura @ Transylvanian Kitchen

    28 iunie 2013 at 11:43 am

    Ce bine-i sta in vin, crapului 😉

     
    • Bogdana

      28 iunie 2013 at 8:19 pm

      Si unde mai pui ca ii si place 😀

       

Lasă un comentariu