RSS

Cheesecake cu mure, sau visine.

09 Aug

Demult voiam sa fac un cheesecake dar nu apucasem pana acum, din prima incercare am invatat ca data viitoare o sa fac blatul mai subtire si stratul de branza mai gros, oricum, a iesit o prajitura de-li-cioa-sa

Prepararea dureaza foarte putin, mai greu e cu timpii de asteptare🙂

Blatul l-am facut din 250g de biscuiti digestivi, musai, 50g zahar, 100g unt si am pus si doua linguri de lapte, nu e obligatoriu, doar daca iese prea tare compozitia.

Apoi am folosit 650g branza de vaci, 3 oua mari, 100 – 130g zahar, doua pliculete zahar vanilat

Murele de deasupra au fost cam 350g in care am mai pus 60g de zahar si jumatate de lingurita de tort gelee, gelatina aia care se pune peste fructele de pe tarte

La cea cu visine am folosit visine congelate, le-am decongelat pe foc cu o lingura de zahar, fara sa le fierb si am pus tot jumatate de lingurita de tort gelee, merg si cateva granule de gelatina

Biscuitii se faramiteaza, se omogenizeaza bine cu zaharul si untul topit, si laptele daca iese prea vartos

apoi se aseaza in strat cat mai uniform intr-o forma cu inel detasabil, cu ajutorul fundului unui pahar e usor si rapid

Branza, ouale, zaharul si zaharul vanilat se mixeaza foarte, foarte bine si se toarna peste blat, cam asta e consotenta, se mai poate adauga un pic de lapte daca e prea groasa, ori un ou, sau o lingura de gris daca e prea fluida insa consistenta nu va mai fi la fel de fina

Se da la cuptorul preaincalzit pentru aproximativ 30 minute, branza sa fie inchegata bine dar sa nu se ingalbeneasca pe margini. Intre timp, am pus murele si zaharul la foc mic, le-am lasat acolo aproximativ 10 minute pana zagharul s-a topit si murele au lasat suc, am adaugat gelee-ul, dupa ce am scos prajitura din cuptor, am lasat-o sa se racoreasca si apoi am pus sosul de mure.

Trebuie servita cat mai rece, cine are rabdare🙂. eu nu am avut, de aia sosul s-a prelins un pic.

Rock On!

 
Un comentariu

Scris de pe 9 August 2011 în Dulciuri si dulceturi

 

Etichete: , ,

One response to “Cheesecake cu mure, sau visine.

Lasă un răspuns

 
