RSS

Placinta cu iaurt si visine.

03 Iul

Placinta asta am facut-o de multe ori dar intotdeauna cu stafide bete, de data asta am zis sa incerc cu visine, desi ai putea fi tentat initial sa crezi ca nu s-ar potrivi prea bine impreuna avand in vedere ca ambele sunt acrisoare, insa a iesit foarte buna.

placinta

     Imi place sa bucataresc si in genereal nu ma dau in laturi de la nici o reteta dar imi plac cu precadere cele care se fac foarte usor (cui nu?🙂 ) si care au un rezultat delicios iar asta este una dintre ele.

Am folosit 6 oua marisoare, se pot pune 7-8,  1kg iaurt (de preferat sa fie mai gras), 250g zahar, merge mai mult sau mai putin in functie de cat de (ne)dulce o vrea fiecare, 2 pliculete de zahar vanilinat, visine. pentru linistea mea sufleteasca am pus si o lingura de gris desi nu este musai (depinde de iaurt) si cateva foi de placinta .

Ouale cu zaharul pliculetele de vanilinat se amesteca bine, bine.

am pus iaurtul si am omogenizat.

tr-un vas de jena am pus pe fund (fara sa ung cu nimic) doua foi de placinta, pot fi trei sau mai multe, apoi am pus o parte din compozitia cu iaurt, cateva visine si tot asa se alterneaza straturile, cel de deasupra fiind de iaurt.

Placinta se pune in cuptor incalzit dinainte sentru aproximativ 30min +/-. Ideea e ca trebuie sa se coaguleze si sa se rumeneasca putin, fara sa se arda, ea se umfla un pic cand e in cuptor dar apoi o sa isi revina.

Consistenta este cremoasa iar placinta e la fel de buna si calda si rece

Iaca, pe deasupra i-am pus cateva frunze de menta, din pacate poza din interior nu am mai apucat sa fac.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 3 Iulie 2011 în Dulciuri si dulceturi

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
