RSS

Caracatita cu usturoi (Pulpo al ajillo)

05 Iun

Pentru ca el isi dorea sa manance caracatita si am gasit intamplator intr-un magazin, m-am gandit sa ii fac o bucurie.

Am preparat-o simplu. Consider ca unele lucruri sunt mai bune cu cat mai putine ingrediente.Pentru ca i-a placut, data viitoare o sa incerc alta varianta 😛

Am folosit caracatite 500g, 3 catei de usturoi, 3 linguri de ulei de masline, un chili mic, o lingura de otet, sare de mare, piper boabe si o frunza de dafin pentru fiert si un pic de boia dulce.

Caracatitele erau congelate, daca e proaspata, cica ar fi mai bine sa fie congelata inainte macar o noapte, s-ar fragezi. Caracatita de un kilogram se fierbe o ora si jumatate, astea fiind mici au fiert foarte repede, in aproximativ 20 de minute. Le-am fiert in apa cu sare, piper boabe, otet si dafin. Am aflat ulterior ca trebuia sa pun si lapte, data viitoare. Sunt gata cand prima ventuza, cea mai mica, se desprinde usor.

Dupa ce e fiarta, masa e ca si servita 🙂

Am pus uleiul de masline la incins, in el am pus usturoiul taiat feliute si chiliul maruntit, cand s-a aurit usturoiul un pic am pus un praf de boia dulce, mai mult de aspect, am pus si caracatitele, daca e mare se taie bucatele, se lasa un minut in tigaie si gata, se serveste cu lamaie.

 

 
5 comentarii

Scris de pe 5 Iunie 2012 în Fructe de mare

 

Etichete: , , , ,

5 răspunsuri la „Caracatita cu usturoi (Pulpo al ajillo)

  1. Happy

    5 Iunie 2012 at 6:50 pm

    Te-ai dedat la spurcăciuni :))
    Mie încă mi-e frică de ele. Pentru mine o șaormă, vă rog. :))

     
    • Bogdana

      5 Iunie 2012 at 7:38 pm

      Doamne fereste, cum spurcaciuni cand stau numai in apa si sunt mai curate decat curatul? 🙂
      Asta incerc sa ii explic si mamei, ca sunt mai curate de un miliard de infinituri de catralioane de ori decat matele alea de porc in care facem carnati…

      PS eu am aproximativ doua luni de cand mi-am ridicat valul de pe ochi si am acceptat sa gust, adica ce a fost mai greu, a trecut 🙂

       
  2. Magda Adina

    7 Iunie 2012 at 1:31 pm

    Ce pofta mi-ai facut cu spurcaciunea asta !!!! :):) …. si cate tentacule din alea as manca …. pana as crapa !!! :))) … mor de pofta !!! 😉

     
    • Bogdana

      11 Iunie 2012 at 10:59 am

      :))
      cred ca mai gasesti la lidl 😛

       
  3. Gilly

    14 Mai 2017 at 11:50 pm

    Wow arata ca si cum ar merita degustata in secunda asta😅

     

Lasă un răspuns

 
