RSS

Pancakes pentru bebelusi.

20 Feb

Nu i-am facut pana acum Gloriei pancakes, de fapt, nu i-am prea facut „dulciuri” in afara de biscuiti, oricum, impropriu spus dulciuri ca astea nu au zahar si nici prea dulci nu sunt, decat cat le permit fructele.In schimb sunt bune, le-a apreciat cu adevarat.Cu sau fara toping.

gp

pancakesbebelusiAm folosit un ou, doua linguri de faina integrala, cateva feliute de banana, niste zmeura congelata, sa zicem o lingura, o lingura de branza dulce si o lingura de ulei de rapita.

IMG_1260

Albusul l-am batut bine cu telul, apoi am pus galbenusul si branza, am amestecat putin si am pus zmeura si feliutele de banana.

IMG_1263

La sfarsit am pus faina, daca vi se pare prea groasa compozitia puteti pune o lingura de lapte.

In tigaia neaderenta am pus clatitutele, la foc nu prea mare (mai degraba mediu, spre mic dupa ce le-am intors)

IMG_1267

Cand au inceput sa se usuce putin deasupra, le-am intors.

IMG_1272

Deasupra am facut sosul din branza dulce, zmeura si putina smantana.

Au iesit aromate, se simte fain zmeura.Sunt bune si simple si imbunatatite.

_MG_0277

 
2 comentarii

Scris de pe 20 Februarie 2015 în Baby Friendly/Pentru copii, BLW

 

Etichete: , , , , ,

2 responses to “Pancakes pentru bebelusi.

  1. Valsan Cristina

    25 Iunie 2015 at 1:56 pm

    Oare merge si cu făina de hrișca?

     

Lasă un răspuns

 
