RSS

Oua cu macris.

13 Iun

Cand am facut oua cu nasturel spuneam ca mi-e dor de ouale cu macris din copilarie si ca nu am mai mancat de foarte multa vreme. Domidoc mi-a dat ideea sa il plantez in ghiveci, nu imi dau seama de ce nu ma gandisem la varianta asta. Asta am facut, am plantat macris in ghiveci si mi-am faciut pofta.

ouacumacrisMacrisul este ruda cu stevia/dragaveiul, are frunzele mai fine, mai mici si acrisoare, cand eram mica, ma duceam in gradina la mamaia, si mancam macris de m-ar fi invidiat toate caprele daca m-ar fi vazut.

Si in ghiveci a crescut destul de bine.

macrisIn putin ulei am calit cateva cepe verzi, apoi am adaugat macrisul. Se inmoaie foarte repede asa ca dupa un minut am pus ouale batute nu foarte bine, sare, piper si niste verdeturi.

ouamacrisSe face repede, repede, un mic-dejun  bun si sanatos.

ouamacris3

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 13 Iunie 2013 în Mic dejun

 

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

 
