RSS

Extract de vanilie II.

09 iul.

Prin aprilie, am pus pastai de vanilie in alcool sa fac extract de vanilie.  A ramas sa va spun si cum e produsul finit.

extract

Bun. Bun rau. Fain, aromat, natural, mi-e drag.

Stiati ca vanila este o orhidee?

Ruda cu orhidee mea cea simpatica, singura care a rezistat in timp la mine.

orhideeApropos de vanilie, in comert exista zahar vanilat si vanilinat. Cel vanilinat este cu aroma artficiala de vanilie asa ca este de preferat cel vanilat, asta in lipsa pastailor si/sau a extractului, desigur.

 
8 comentarii

Scris de pe 9 iulie 2013 în Home made

 

Etichete: , , , , , ,

8 răspunsuri la „Extract de vanilie II.

  1. aphextwinz

    10 iulie 2013 at 9:31 am

    Ca sa completez (ca nu degeaba ma duc la scoala), vanilina e un compus organic, o aldehida care se extrage SI din vanilie, deci poate fi SI naturala (ceea ce ovcors ca nu este cazul la pliculetele de zahar vanilinat). Dar este o aroma artificiala, se sintetiza din diverse, inclusiv din lemn, mai nou, cica nu era eco aia cu lemnul si se sintetizeaza din petrol (asa pe scurt, petrol), mai exact din guaiacol care ce este si ce face el, scrie pe gogu si pe wiki ca deja acolo e chimie pura.

     
    • Bogdana

      12 iulie 2013 at 11:35 am

      Cum spui tu 😛 eu nu imi incarc memoria cu ce fel de chimicala e o anumita chimicala, chimicala -nu bun si cu asta am sintetizat 🙂

       
  2. Dana

    10 iulie 2013 at 9:31 am

    Si eu am facut si sunt super multumita de rezultat !

     
    • Bogdana

      12 iulie 2013 at 11:33 am

      Daaaa, aproape ca se poate folosi ca parfum 😛

       
  3. yogoshima

    12 iulie 2013 at 6:30 am

    Very coool dude.Placut,agreabil…

     
  4. Aura

    14 iulie 2013 at 11:01 pm

    M-ati convins! O sa fac si eu. Tre’ sa cumpar un sfert de vodka. 🙂

     
  5. Bogdana

    15 iulie 2013 at 8:10 am

    Vodka, vodka, da-ne vodka 😛
    O sa te bucure 🙂

     

Lasă un comentariu