RSS

Incredibil – Carnati din carne.

08 Iul

Am gasit o „piatra rara” carnati fara chimicale, deci inca se mai poate.

carnati

Reversul medaliei, la saptamana greceasca, tot la lidl,, daca faceai imprudenta sa citesti etichetele de pe iaurturile cu miere si smochine/curmale, puteai sa faci usor un atac de panica, ingredientele erau pentru o bomba atomica, guma nustiudecare, agent de ingrosare, amidon din porumb modificat genetic si o multime de alte nenorociri, bomboana de pe coliva „poate contine urme de lactoza” deci incredibil dar adevarat, respectivul iaurt putea contine urme de lapte. Rusine!

Ideea principala este sa citesti eticheta – o sa economisesti o gramada de bani.

 
9 comentarii

Scris de pe 8 Iulie 2013 în Sfaturi utile

 

Etichete: , , ,

9 răspunsuri la „Incredibil – Carnati din carne.

  1. mira

    8 Iulie 2013 at 10:50 pm

    amestec condimente? daca are vegeta, are E-uri!

     
    • Hapsi (blogvienez.com)

      9 Iulie 2013 at 7:48 am

      mda, la amestecul de condimente ala ma uitam si eu cam chioras. adica ce condimente exact? mno, stiu, suntem mai catolice decat papa acuma, insa ne-am antrenat pentru succes, cum zice vorba aia din bobor 😆

       
      • Bogdana

        9 Iulie 2013 at 9:33 am

        Astia de regula scriu si ce condimente dar acum probabil ca nu le stiau prea bine 😛 Oricum, chiar daca ar avea unu mic acolo in condimente tot nu e plin de stabilizatori, coloranti, potentiatori si alte mizerii 🙂

         
    • Bogdana

      9 Iulie 2013 at 9:32 am

      Sigur, dar daca nu are, n’are 😛

       
  2. aphextwinz

    9 Iulie 2013 at 9:32 am

    mai sunt mai, am pus si eu o droaie de poze cu carnati misto, de plescoi, aia impletiti, buba e ca sunt scumpi. la amestec de condimente in general sunt ierburi, e scump sa puna vegeta in carnati 😀

    iar aia cu urme de lactoza, deci lactoza, nu lapte, e logica pentru a preveni de alergeni, iaurtul nu contine lactoza, fiind fermentat, dar cine stie cum, in fabrica existand si lapte proaspat, deci nefermentat, care e cu lactoza vietii, sa nu ajunga in ambalaj sa faca vreunul alergie. deci e ca aia cu „poate contine urme de nuci” desi e ambalaj de creveti.

     
    • Bogdana

      9 Iulie 2013 at 1:07 pm

      Mai sunt produse fara E-uri dar sunt rare si de aia ma bucur cand le gaaesc.

       
  3. Monica

    9 Iulie 2013 at 9:48 am

    Vaiiii, eu sunt fan carnati dar n am gasit ceva comestibil pana acum, ori au zgarciuri, oase, ori sunt prea iuti, acestia arata minunat si predomina carnea:) Te rog mult sa mi spui de unde i ai cumparat. Merci mult, tepup:)

     
    • Bogdana

      9 Iulie 2013 at 1:05 pm

      I-an luat de la lidl. Sunt chiar gustosi, am facut si paste carbonara cu ei

       

Lasă un răspuns

 
