RSS

Castraveti aromati in saramura.

01 iul.

Daca nu ati pus deja castravet la murat rapid,  e timpul. Se mureaza in 3-4 zile, in functie de cat  de cald este  si sunt o bucurie a verii.

castraveti in saramura

 I-am pus cu doi catelusi de usturoi, pentru ca erau mici 😛 si cu ierburi aromatice din jardinierele mele, marar, oregano si rozmarin,  „salba”  este din boabe de coriandru, . Am pus o lingura cu varf de sare mare de mare 🙂 la un litru de apa. Sper sa fie ok, nu am mai incercat cu sare de mare pana acum

castraveti in saramura2

Se pun la soare, intre flori, musai 🙂  Eu i-am pus intre oregano si ardeiii iuti.

wpid-20130701_183433.jpgAbia astept sa ii gust.

 
 

Etichete: , , , , ,

3 răspunsuri la „Castraveti aromati in saramura.

  1. yogoshima

    3 iulie 2013 at 7:35 am

    Salivez ceia ce inseamna caci i-mi place de la vedere si glandele functioneaza.Asa ar trebui sa gasim si la magazinele alimentare preparate bine nu facute si preparate in tari sarace unde costa ieftin mina de lucru,fara igena se produc alimente pentru tarile care nu mai au timp sa pregateasca mincind toate produsele cu gust dulce sau otetite.
    Bravo

     
  2. Mihai

    4 iulie 2013 at 6:55 pm

    Cum au iesit ? Cate zile zile au stat (cele 3-4 zile) ?

     
    • Bogdana

      4 iulie 2013 at 7:03 pm

      Acum ca ai intrebat, i-am gustat. Au iesit buni si cu sare de mare. Cred ca maine vor fi perfecti.
      Reteta e verficata din anii trecuti, merita incercata 🙂

       

Lasă un comentariu