RSS

Chiftele de curcan cu legume.

28 Ian

Am primit un curcan de curte si am zis sa incep cu pieptul, l-am fiert si am facut o supa si apoi chiftele, s-a dovedit o idee inspirata, nu am mai facut chiftele de pasare pana acum. Au iesit foarte gustoase.

ch

Am folosit si legume, conopida, morcov, pastarnac si praz, prazul l-am inabusit in cateva linguri de ulei cu putin piper. As fi pus si sare dar G nu mananca sare asa ca am pus abia la final.

praz

Legumele le-am facut la abur si carnea am maruntit-o in robot.

legumecarne

Legumele le-am maruntit cu furculita, si am pus carnea,  prazul, ouale, 4-5 catei usturoi, o legatura de patrunjel.

amestec

Le-am amestecat pe toate si am pus o lingura de faina de hrisca si una de faina integrala de grau, sa se lege mai bine compozitia. Le-am modelat si le-am pus pe hartie de copt in tava.

chiftele2

Le-am pus in cuptorul preincalzit, dupa 7-8 minute le-am intors si le-am mai lasat vreo 5-6. Foarte bune au iesit, consistente, light, gustoase si sanatoase.

ch1

chiftele5

 
5 comentarii

Scris de pe 28 Ianuarie 2015 în Aperitive, Baby Friendly/Pentru copii, BLW

 

Etichete: , , , , ,

5 răspunsuri la „Chiftele de curcan cu legume.

  1. henrietta

    28 Ianuarie 2015 at 10:48 pm

    Foarte bune,am facut si eu din carnea de pui din supa si legumele tot de acolo…bune..bune!

     
    • Bogdana

      28 Ianuarie 2015 at 11:09 pm

      Da, ar merge si cu legumele din supa dar pe alea le-a mancat domnisorica asa simple, o sa fac si eu cu pui zilele viitoare.

       
    • Bogdana

      20 Martie 2015 at 9:58 pm

      Chiftelele sunt bune aproape oricum ar fi facute 🙂

       
  2. Alexandra Albu

    29 Ianuarie 2015 at 7:33 pm

    Daaaa, chiftele la cuptor! De cand am copil am facut toate cele la cuptor, inclusiv snitele 🙂

     
  3. Bogdana

    29 Ianuarie 2015 at 9:30 pm

    Da, da, cuptorul o sa devina cel mai bun prieten al nostru :))
    Snitelele din carne cruda sau fiarta le faci la cuptor?

     

Lasă un răspuns

 
