RSS

Sarmalute in frunze de tei.

28 Iun

Nu sunt eu adepta diminutivelor dar astea sunt sarmalute pentru ca au fost facute pentru o gura mica de domnita. Au compozitia clasica de carne tocata, morcov, ceapa, orez bulion. Ineditul este ca nu au niste frunze pe care lumea le foloseste in mod normal, varza sau vita de vie ci sunt in frunze de tei.

sarmalefrunzetei

Primavara frunzele de tei sunt fragede si sunt foarte potrivite pentru rulat. Daca vreti sa incercati, alegeti frunzele care cresc in lastarii de la baza, cele verde-crud. Nu sunt la fel de bune ca cele in frunze de sfecla dar mai bune decat cele in vita de vie.

 
3 comentarii

Scris de pe 28 Iunie 2015 în Uncategorized

 

Etichete: , ,

3 responses to “Sarmalute in frunze de tei.

  1. Alexandra Albu

    29 Iunie 2015 at 5:14 pm

    Oaaaaauuuu! Imi doream vita si nu am de unde sa iau, dar am teeeeei prin cartier! Nu stiam ca se mananca, multumesc mult, o sa fac sarmaleeee!

     
    • Bogdana

      30 Iunie 2015 at 10:01 pm

      Atunci spor la impachetat🙂 Ma bucur ca o sa iti poti satisface pofta si fara vita🙂

       
  2. excursii scolare

    10 Noiembrie 2015 at 12:12 am

    E prima oara cand aud ca se pot face acest tip de sarmale dar cum imi place sa experimentez in mod sigur voi incerca in primavara. Sunt tare curioasa!

     

Lasă un răspuns

 
