RSS

Can Restaurant

24 Sep

Ciufutozaurus a zis ca restaurantul turcesc Can din Constanta merita asa ca daca tot aveam drum acolo am zis sa nu ratez. Bine am facut.

Am mancat Ali Nazik o combinatie de carne de oaie (la alegere aveau si pui parca) extrem de frageda cu un sos cu iaurt gros si bun – o ne-bu-ni-e. Domnul C. spunea ca trebuie sa aiba si vinete, nu le-am remarcat dar nu parea sa ii lipseasca ceva.

 

Asta se chema Sac Kavurma sau ceva asemanator – carne de oaie si legume

Lahmacun se pronunta lahmagiun este un soi de pizza de-a lor dar cu carne de oaie toacata si ceva condimente

Beily – o rulada cu carne de oaie imbracata in cascaval si un sos de iaurt cu menta si inca ceva, bun rau si asta, carnea mi-a amintit de cevapii sarbesti

image

Pozele sunt facute cu telefonul asa ca sa nu avem vorbe🙂

Am primit din partea casei paine, care erau niste lipii imense, fierbinti si foooarte bune si ceai negru, tot bun.

La restaurantul asta mergi numai cu recomandare altfel, daca treci pe langa el nu te inspira deloc, nu este un restaurant unde ai intra de buna voie insa odata venita mancarea nu mai tii cont de decorul auster dar curat. Nu e o bomba dar prelata albastra de la intrare e o alegere total neinspirata. E un restaurant pe care ar fi pacat sa il ratati.

Multam fain Ciufutozaurus! Ar trebui sa iti dea procent, o sa fim clienti fideli😛

 
18 comentarii

Scris de pe 24 Septembrie 2012 în De-ale mele

 

Etichete: , ,

18 responses to “Can Restaurant

  1. Zazuza

    24 Septembrie 2012 at 11:44 am

    io cred ca de multe ori asta cu designul este, vorba aia, „overrated”. decat carciuma luxoasa cu mancare naspa, mai bine una d-asta mai saracacioasa, da’ cu mancare bunaaa. apropo, na, mi-ai facut o poftaaaaaaaaaaaaa!

     
    • Bogdana

      24 Septembrie 2012 at 2:04 pm

      si eu prefer o mancare buna intr-un loc fara pretentii, si de cele mai multe ori la restaurantele dichisite esti dezamagit.
      acum am in plan un restaurant libanez care e in bucuresti si care cica ar fi frate bun cu asta🙂

       
  2. ciufutozaurus

    24 Septembrie 2012 at 1:21 pm

    ma bucur ca v-a placut, dar am uitat sa va spun ca lahmaciun-ul ala se presara cu toate legumele si condimentele, se ruleaza si se mananca cu mana, asa da mai bine.
    prima poza, aia cu ali nazik, la mine nu se incarca.

    mai, eu stiu ca reteta se face cu vinete si stiu ca si aia pun, dar poate mai putine. eu am facut aseara o reteta adaptata😀 dar am pus doua treimi vinete si o treime iaurt cu usturoi. ce am uitat eu complet este sa pun si ardei copti.

    uite niste retete, cred ca toate au vinete ( se mai face si cu carne tocata, dar nu cred sa fie la fel de bun; eu fac mereu cu pui sau vita, pentru ca nu stiu cum se marineaza oaia aia la ei, ca sa nu aiba izul care pe mine ma deranjeaza; oricum, nu-mi iese chhiar atat de bun):

    http://www.google.ro/search?client=opera&rls=en&q=ani+nazik+reteta&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=suggest

     
    • Bogdana

      24 Septembrie 2012 at 1:37 pm

      legumele le-am presarat pe deasura dar initial am mancat fara, sa ii simt gustul simplu
      acu’ vazand reteta cred ca se vedea pe fata noastra ca nu suntem cunoscatori ca nu avea nici ardei😆 daca in conditiile astea era excelent, cum o fi cu?🙂 poate nu aveu oamenii vinete si ardei sin-au vrut sa zica nu imi dau seama ce s-a intamplat
      pe noi ne-a servit o domnita

       
  3. ciufutozaurus

    24 Septembrie 2012 at 1:27 pm

    uite ca s-a incarcat si poza cu ali nazik.

    restaurantul ala nu arata yummy pe dinafara, iar amplasarea este asa si-asa pentru ca, pe vremuri, in urma cu 15-20 de ani, de acolo plecau primele autocare post-decembriste spre turcia, cu dudui si rulmenti, ca sa se intoarca cu acadele, blugi si lanturi de haur.
    can restaurant servea toata fauna aia amestecata de romani si turci mai dubiosi, asa.
    dar personalul este ireprosabil, este un ospatar-sef acolo, unul cu parul sur, am uitat cum il cheama, foarte valabil, plin de solicitudine combinata cu discretie.

     
    • Bogdana

      24 Septembrie 2012 at 1:39 pm

      aha, m-am lamurit acu de ce constanteanul a zis” e langa autogara” si de ce au ales locul, cred ca au destul clienti pentru ca nu prea pun baza pe reclama, oricum, calitatea ii recomanda.

       
  4. ciufutozaurus

    24 Septembrie 2012 at 1:57 pm

    eu iti recomand sa incerci asa: vinete coapte cu iaurt si 2-3 catei de usturoi.
    daca nu ai vinete copate in za house, poti folosi vinete congelate din siupermarşe, pe care le pui cateva minute in tigaia de teflon fara ulei si le amesteci, ca sa prinda un usor iz de copt.
    iaurtul, minim 6-7% grasime, il pui la strecurat o ora intr-o sita deasa, sau, daca ai, il storci intr+un tifon, ceva.
    proportiile – ceva mai mult de jumate vinete, sau chiar doua treimi.
    usturoiul, neaparat zdrobit, nu taiat.
    un firisor de oloi de masline, sare, piper.

    e o salatica de sine statatoare, cu paine prajita, un aperitiv, sau poate fi o garnitura senzationala.

     
  5. ciufutozaurus

    24 Septembrie 2012 at 1:58 pm

    a, ai grija sa nu pui prea mult usturoi, vezi pe parcurs.

     
  6. Bogdana

    24 Septembrie 2012 at 2:02 pm

    imi ploua in gura, e clar ca in drum spre casa trec pe la piata🙂

     
  7. ciufutozaurus

    24 Septembrie 2012 at 2:11 pm

    oof, hai ca mai aveam putin de zis, hai sa fie treaba completa.:)
    cum fac eu garnitura asta: cumpar pulpe dezosate, ori de le dezosez eu (sunt mult mai gustoase decat pieptul), le bat ca pe snitele si le las o ora la frigider amestecate cu condimente arabesti/libaneze pentru gratar – le gasesti la punga mai peste tot la raionul de chestii exotice, langa ulei de susan, muguri de fluier etc etc. mix grill nu-stiu-cum, contine doua soiuri de piper, scortisoara, parca anason, boia, din astea.
    condimentele astea au un mare rol.

    pulpele dezosate le trag in tigaia in care pun ulei si o lingurita jumate de unt.
    la final, in ce ramane in tigaie, pun un varf de lingurita de boia de ardei si o incalzesc acolo 5 secunde, amestecand, fara sa se arda, ca devine amara. chiar poti sa iei tigaia de pe foc.
    rezulta un sos pe care il pui deasupra fripturichii si a salatei de vinete cu iaurt.
    cam asta e, pofta buna, pls, asteptam poze, daca e🙂

     
    • Bogdana

      25 Septembrie 2012 at 8:52 am

      am incercat ceva asemanator aseara, cu vita, a iesit foarte bun, azi sper insa sa fac reteta completa de ali nazik🙂

       
  8. aphextwinz

    25 Septembrie 2012 at 8:18 am

    cevapcici mah, sau am retinut eu prost? in general carciumile turcesti si arabesti, exceptand cateva de figuri, nu sunt luxoase, dar oamenii sunt curati si amabili si intotdeauna mancarea e buna. sa incerci el capitan din bukale, pe cheiul dambovitei (scrisei io de el) dar nu are alcoale.

    ps: pt ciufutozaur, am incercat toate marcile de vinete gata coapte de pe piata, nu mi-au placut nici unele, vreo idee de vreo marca buna, care v-a coafat?

     
    • Bogdana

      25 Septembrie 2012 at 8:50 am

      cevap, am zis🙂
      o sa merg si la el capitan daca zici ca merita
      eu vinete coapte nu am cumparat niciodata

       
  9. aphextwinz

    25 Septembrie 2012 at 9:19 am

    io citii cevacici😀
    da, merita si el capitan si ala de langa gara, da si tu pe „restaurante” la mine cand ai pauza in program. ca nu mai stiu cum il cheama pe ala de la gara pe dinafara.

    io vinete coapte luai si la borcan si congelate, nasoale.

     
  10. ciufutozaurus

    25 Septembrie 2012 at 1:35 pm

    bogdana, ai marinat cumva carnea de vita? o fragezesti cumva?

    aphetwinz, nu tin minte marca, stiu doar ca erau cumparate din carrefour, de la raionul congelate.
    niste pungute, asa, care stateau unele peste altele si se aplatizau, erau ca niste tigle inghetate cu ambalaj verde.
    nu se compara cu cele coapte pe gratar, sau pe aragaz, nah. cred ca sunt fierte, de fapt. dar, repet, ca sa pacalesc putin papila, eu le pun in tigaia de teflon si le coc asa, fara ulei, cateva minute, sa se arda un milimetru, pana se reduce umiditatea, sa prinda gust de afumat.

     
    • Bogdana

      25 Septembrie 2012 at 1:44 pm

      aseara am facut cu o bucata nemarinata, dar e vitel de curte si asta e fraged oricum (a durat un pic mai mult prepararea) insa am pus o alta bucata la marinat si o fac azi asa ca o sa iti zic diferenta

      oricum, la marinat am pus ulei de masline, zeama de lamaie, niste vin, cimbru, piper, sare, rozmarin

       
  11. yogoshima

    1 Octombrie 2012 at 7:20 am

    Putina schimbare culinara nu strica, dimpotriva da mai mult gust pe viitor.

     

Lasă un răspuns

 
