RSS

Pulpa de miel in stil mediteranean.

13 Mai

Pulpa asta de miel a iesit grozava.Frageda, aromata si nemaipomenit de gustoasa

f2

 

De Paste am cumparat un miel destul de mare asa ca ne-a ramas carne sa ne desfatam si acum.

Am profitat de toate plantele aromatice faine pe care le am in ghiveci si le-am facut sa se simta bagate in seama. Am folosit rozmarin, cimbru, oregano, busuioc si menta, proaspete, amestecate cu o lingura de ulei de masline, sare si piper.

verde

 

Le-am zdrobit putin sa aromeze uleiul, am uns pulpa bine, bine si am lasat-o la frigider peste noapte.

p

A doua zi am pus carnea in vasul roman, am pus o cana de apa, capacul si la cuptor la foc mediu spre mic a stat aproximativ 2 ore.S-au batut turcii la gura noastra.

f

Ma gandesc serios sa il sun pe nenea de la care am cumparat mielul sa il intreb daca nu mai are unul desi mai avem doua pulpe in frigider si cateva coaste.

 

Etichete: , , , , , , ,

Lasă un răspuns

 
