RSS

Ali Nazik.

01 Oct

Dupa cum v-am zis, am ramas marcata de felul asta de mancare pe care l-am incercat intr-un restaurant turcesc.

Nu am avut carne de oaie, am incercat de doua ori cu vita, o data proaspata si o data marinata, a iesit excelenta dar nu am apucat sa fac nici o poza. De data asta am incercat cu pui. Nu aveam pulpe cum ma sfatuise Ciufutozaurus asa ca am facut cu piept de pui.

Am folost un piept de pui, 250g iaurt gras, 7%, 3 ardei grasi copti pe plita, 2 catei de usturoi mari, o lingurita de boia iute, un chili, 50 g unt, doua linguri de ulei, condimentele precizate mai jos,

Peptul l-am taiat cubulete si l-am amestecat cu multe condimente, coriandru si chimen usor prajite si apoi frecate in mojar, scortisoara, cardamom, piper, chili, nucsoara si sare. Amestecul l-am lasat la frigider cam doua ore.

Am copt trei ardei grasi pe care i-am taiat cubulete, desi ar fi trebuit  sa pun si vinete, nu am facut-o.

Ardeii i-am pus pe fundul farfuriei, peste ei am pus iaurtul pe care l-am amestecat cu doi catei mari de usturoi, zdrobiti. Si deasupra carnea pe care am calit-o in doua linguri de ulei si 50g unt, la sfarsit am oprit focul si am pus lingurita de boia, am amestecat bine.

Am mancat bunatatea asta cu lipie.

 
7 comentarii

Scris de pe 1 Octombrie 2012 în Cu carne de pui

 

Etichete: , , , ,

7 responses to “Ali Nazik.

  1. Zazuza

    1 Octombrie 2012 at 7:30 pm

    ah, da, tre sa fac in vikend! plus ala cu vinete, lesiiiiiiiiiiiiiiiin!😆

     
    • Bogdana

      2 Octombrie 2012 at 8:13 am

      da, da, da, tre sa il faci, musai🙂
      daca ai carne de oaie sa stii ca eu ma invit la tine la masa😆

       
      • Zazuza

        2 Octombrie 2012 at 8:17 am

        ntz, ca nu mananca familionu😦, asa ca stam la vita

         
      • Bogdana

        2 Octombrie 2012 at 9:54 am

        ai scapat la mustata😛
        cu vita marinata a iesit excelent

         
  2. ciufutozaurus

    4 Octombrie 2012 at 2:06 am

    pfuuuuuuuuuuuuu, cum de n-am vazut frumosul post?! cred ca pen’ca-mi ramasesera ochii in borcanele cu gogosari!😀

    de ce nu ai pus si vinete?

     
    • Bogdana

      4 Octombrie 2012 at 8:05 am

      pentru ca m-am dus la piata croita sa iau TOT ce trebuie si bineinteles ca am uitat de vinete😆
      in weekend sigur reusesc sa ii pun si vinete
      Oricum, a fost bun rau🙂

       
  3. Bogdana

    9 Octombrie 2012 at 4:19 pm

    Doamnelor si domnilor, in general si Ciufutozaurus in special. Am facut minunatia asta cum scrie la carte, cu vinete, ardei si carne de oaie, A iesit o chestie de s-au batut lupii la gura noastra, musafirilor le-a placut foarte, foarte mult.
    Carnea de oaie a iesit minunat de frageda. Secretul in macerare, e clar. Am taiat carnea de oaie cubulete si peste ea am pus: sare, piper, cimbru, busuioc, putin cardamom, putina nucsoara, ulei de masline, putin otet balsamic si o ceapa mica taiata cubulete. Le-am amestecat bine – bine si le-am lasat intr-o caserola in frigider 24 de ore. Apoi am procedat ca la reteta. Ramane in topul preferintelor.

     

Lasă un răspuns

 
