RSS

Gogosari cu struguri – murati.

15 sept.

De-a lungul timpului oamenii au incercat sa conserve cat mai multe legume si fructe, asa s-a ajuns la struguri, pepene verde, vinete sau chiar gutui murate. Eu am facut gogosari umpluti cu struguri.

Am luat niste gogosari foarte dulci si carnosi, trebuie sa nu fie foarte mari ca sa incapa pe gura borcanului.

Am golit gogosarii de seminte si i-am spalat impreuna cu boabele de struguri.

Apoi i-am umplut si i-am pus intr-un borcan.

Spatiile libere se pot umple cu boabe de struguri ori cu buchetele de conopida.

Apoi am facut o solutie din o parte otet si 4 apa, o lingura de sare grunjoasa si una de zahar  la litru de solutie, doua frunze de dafin, cateva boabe de piper, boabe de mustar. Le-am dat un clocot. In borcan am pus o bucata de hrean, si am pus solutai fierbinte peste.

Asta-i toata filosofia.

Acum asteapta iarna!

Rock On!

 
11 comentarii

Scris de pe 15 septembrie 2011 în Fructe/legume conservate

 

Etichete: , ,

11 răspunsuri la „Gogosari cu struguri – murati.

  1. yogoshima

    15 septembrie 2011 at 10:05 pm

    Sint curios cum vor gusta in final.

     
  2. Delia

    15 septembrie 2011 at 10:31 pm

    n-am mai mancat pana acuma, dar cred ca-s buni, cred ca-i o potriveala chiar faina 🙂 parca-as pune si io 🙂

     
  3. De la Bogdana

    15 septembrie 2011 at 10:47 pm

    Da, si eu sunt curioasa cum vor fi, o sa va tin la curent 🙂

    Delia, singurul inconvenient ar putea fi faptul ca ocupa cea volum.

     
  4. emahategan

    18 septembrie 2011 at 8:14 pm

    Pai nu mai astept raspunsul tau din iarna.Maine o sa pun si eu.Multumesc pentru reteta!

     
    • Bogdana

      18 septembrie 2011 at 8:26 pm

      Spor la treaba! O sa asteptam iarna impreuna 🙂

       
  5. Irina

    19 septembrie 2011 at 9:42 pm

    Imi place reteta, mi-ar placea sa gust produsul final!

     
  6. Bogdana

    19 septembrie 2011 at 10:32 pm

    Si eu abia astept, pana atunci doar mi-l imaginez 🙂

     
  7. Lia

    24 septembrie 2011 at 10:36 am

    Asta trebuie sa fie o muratura tare buna .
    Strugurii vor da savoare cu dulceata si parfumul lor .
    Imi place mult ideea . 🙂

     
  8. maria

    2 octombrie 2011 at 10:10 pm

    am facut si eu sunt tare,tare buni.pofta buna pentru cine a facut.

     
  9. Bogdana

    2 octombrie 2011 at 11:33 pm

    Lia, de aia am experimentat si eu, trebuie sa fie interesanta combinatia.

    Maria, o sa ii gust si eu sa vad cum au iesit 🙂

     
  10. Bogdana

    3 octombrie 2011 at 9:56 pm

    Azi i-am gustat, niste muraturi deosebite, cum ma asteptam, boabele de struguri sunt faine, aromate, dulci-acrisoare si la fel de „crocante” Imi plac. Mai fac.

     

Lasă un comentariu