RSS

Chicken tikka masala.

05 Mar

Este o mancare condimentata, picanta si foooooarta gustoasa.

tikkamasala8

Este un fel de mancare foarte cunoscut la nivel mondial iar in Anglia este unul dintre cele mai des intalnite in restaurante. Englezii zic ca e reteta lor desi pentru mine e clar ca este o reteta din bucataria indiana. Pana la urma e firesc ca astia, englezii, sa isi insuseasca si bucataria lor dupa cat i-au furat si sclavuit. In fine, treaba lor ce au de impartit, important e ca ne putem bucura cu totii de aromele acestui fel de mancare.

Am folosit un piept de pui, o lingura cu varf de tikka masala, 250ml iaurt, ghimbir proaspat, cam 2cm , se poate sa fie si uscat, trei catei de usturoi, o ceapa potrivita ca marime, cateva rosii, eu am pus din bulion, sare, piper, chili

Tikka masala este un mix de condimente care poate fi pregatit si in casa, eu din fericire am primit de la o doamna foarte draguta o cutie cu amestecul asta direct din India. Asta contine

_MG_0833

Carnea am taiat-o cubulete, usturoiul l-am tocat, ghimbirul l-am razuit.

_MG_0817

Impreuna cu condimentul minune si iaurtul le-am amestecat si am lasat carnea sa se macereze vreo jumatate de ora, daca avem timp/rabdare as fi lasat-o mai mult. Am pus chili deasupra, cum spune bunica mea, din ambundenta era cat pe ce sa uit de el😛

_MG_0835

Rosiile in bulion de care pomeneam, de fapt sunt in suc de rosii, le-am facut toamna trecuta la niste prieteni care s-au mutat la tara, de fiecare data cand desfac un borcan trimit un gand bun catre ei si gradina lor, ce miroooos, ce guuuust, o toamna bogata in fiecare borcan.

_MG_0827

Buuun. Puiul era cu iaurtul si mirodeniile la taclale asa ca am taiat ceapa cubulete si dupa ce s-a calit am pus rosiile, vreo 8, ca erau micute, si niste suc de rosii, sare, piper si amestecul cu pui. Am mai pus apa, cam 100ml si  le-am lasat sa fiarba la foc molcom. Cam 30 de minute. In final avem niste bucatele de carne imbracate intr-un sos consistent.

Am mancat bucatica asta de indie cu taetei de orez. O nebunie, zau!

tikkamasala6

 
9 comentarii

Scris de pe 5 Martie 2013 în Cu carne de pui

 

Etichete: , , , ,

9 responses to “Chicken tikka masala.

  1. aphextwinz

    6 Martie 2013 at 8:47 am

    Cunosc cutia, o fi aceeasi doamna? Hai in vizita la ea sa o scoatem la o bere😀

     
    • Bogdana

      6 Martie 2013 at 10:27 am

      :)) cum sa recunosti mai cutia?::)))
      Sa scoatem la bere, ori cafea, tooooooate doamneleeeee,.Care merita🙂

       
  2. aphextwinz

    6 Martie 2013 at 10:36 am

    http://aphextwinz.wordpress.com/2012/06/30/condimente-2/ sau sarci dupa condimente pe tarla la mine, sa vezi cutia😀 )

     
  3. aphextwinz

    6 Martie 2013 at 10:45 am

    Na ca mai gasii din serie, scuze de repetitie dar nu am buton de edit, ia sa imi faci😀

    http://aphextwinz.wordpress.com/2011/03/16/condimente/

    Plagiat-o-are-o😛

     
    • Bogdana

      6 Martie 2013 at 10:55 am

      :)))) ce tare esti :)))

      am editat faza cu sculi, nu vreau sa pomenesc la mine pe blog despre niste unii care nu merita🙂

      mai ai din cutiile aleaaaaa? si daaaaai? :))

       
  4. aphextwinz

    6 Martie 2013 at 7:03 pm

    nici io nu ma prinsei ca e link acolo, ca il luai de la lmine de pe blog, nu conteaza.

    dau mah, facem o bere la centru veki si iti trag o colectie, tre sa e reordonez din cand in cand si sigur, sigur mai am si unele sigilate, nu am mai achizitionat de mult ca le pastrez inchise ermetic, nu consum mult si sunt ca noi toate. ne auzim, tu dai o bere, io condimentele😀 (nu mai zic de sloi sau raci, da?)

     
    • Bogdana

      6 Martie 2013 at 7:11 pm

      perfect, saru’manaaa, acusi vine vremea de terasa, abia astept.
      racii, sa stii ca ti i-am pastrat, sunt simpatica, stiu😛 dar ce e aia sloi?

       
  5. aphextwinz

    7 Martie 2013 at 8:42 am

    sloiul ala de oaie mai, mi-ai dat tu reteta, uitasi sau ii ziceai tu altfel?

     
    • Bogdana

      7 Martie 2013 at 8:58 am

      Aaaaaaa, tocan, da
      Cand vine oaia, nu te uit, asta daca nu imi mai faci in ciuda ca ai mancat oaie🙂

       

Lasă un răspuns

 
