RSS

Taietei pentru supa.

05 Mar

Aveam nevoie urgent de taietei pentru supa care fierbea si am facut rapid unii, fara masina de facut paste.

_MG_0592

Am folosit, cum  spuneam, un ou si faina alba 650 40g = doua linguri si faina integrala 60g = 3 linguri.Am framantat aluatul cu mana pana am facut o bila destul de consistenta pe care am pus-o intr-o bucata de ffilm alimentar si am lasat-o sa se odihneasca 10 minute. Apoi am intins-o cu sucitorul meu cel nou🙂

_MG_0568

cat mai subtire posibil.

_MG_057

Am taiat aluatul fasii atat cat voiam sa fie taieteii de lungi, cam 4cm. Fasiile le-am suprapus pudrandu-le pe fiecare cu faina, si apoi le-am taiat cu cutitul cam cat de subtire am fost eu in stare atunci cand eram in criza de timp😛

_MG_0581

Nu conteaza daca e faina mai multa, dupa ce se mai zvanta/usuca se pot cerne printr-o sita si asa scapam de faina in exces.

_MG_0588

 
3 comentarii

Scris de pe 5 Martie 2013 în Paste de casa

 

Etichete: , ,

3 responses to “Taietei pentru supa.

  1. Alexandra Albu

    5 Martie 2013 at 2:27 pm

    Minunat! Io fac paste cu fi-mea (de unde deducem clar utilitatea unui copil la viata omului) care da la manivela masinii mai ceva ca Usain Bolt din craci pe pista de alergare….Ultima data am facut lasagne care au fost genialeeeee🙂. p.s. Oaia n-a dat nici un semn…nush ce-i cu nenii aia dar sa stii ca nu am uitat, cum imi iese o oaie in cale ii iau glanda si e A TA!

     
    • Bogdana

      5 Martie 2013 at 3:14 pm

      :))) sa fii blanda cu ea, da?😛 astept, astept cuminte, sper sa se plictiseasca nenea ala repede de una dintre ele si sa vrea sa i faca felul :))
      si la noi cand e sedinta de paste e ca la balamuc, ca atunci cand facem, facem🙂 n-am copil dar macar pentru asta tot trebuie sa fac unu :)))

       
      • Alexandra Albu

        6 Martie 2013 at 5:59 pm

        Neaparat! Sunt extrem de utili :))))

         

Lasă un răspuns

 
