RSS

Salata consistenta.

06 Mar

De ceva vreme am facut o obsesie pentru salate. asa ca incerc combinatie de legume, si nu numai, in toate felurile

salata1

Azi mi s-a parut ca toate cele de mai jos fac casa buna impreuna. Asa este🙂

Nu se cheama ca am gatit dar se cheama ca am fost inspirata😛

Am folosit o cutie de boabe de porumb, o cutie de fasole rosie, un avocado mare, doua rosii, o ceapa rosie mica, un morcov mare, un ardei gras, chili, sare, ulei de masline si zeama de lamaie.

ingr

Porumbul si fasolea le-am scos din cutie, le-am spalat bine, le-am scurs la fel de bine si le-am pus in bol. Restul ingredientelor le-am taiat cubulete, inclusiv avocadoul, care fiind foarte bine copt, impreuna cu uleiul si zeama de lamaie, dupa ce am amestecat a facut un soi de dressing care a imbracat foarte inspirat toate celelalte ingrediente

Daca as fi avut in casa, i-as fi pus si o legatura de patrunjel. N-am avut.

A iesit o salata satioasa, gustoasa si colorata de i-am cantat „tuuuuu esssti priiiiimaaavaaaaaraaaaaaaa mea”😆

salata2

 

 
4 comentarii

Scris de pe 6 Martie 2013 în Aperitive, Salate

 

Etichete: , , ,

4 responses to “Salata consistenta.

  1. aphextwinz

    7 Martie 2013 at 8:41 am

    Bai, imi era foame pana acum cinci minute, nu ca nu e frumoasa primavara ta, dar daca as manca cruditati cu porumb si fasole, olio muicaaaa, trec oltul fara motorizare de 1,2 a masinii😀

    ps: eu mancai oaie, sa vezi ce oaie, oaie, oaie. cand ajung la baza iti arat.

     
    • Bogdana

      7 Martie 2013 at 8:56 am

      Noi din fericire nu avem probleme cu legumele in nici i forma.
      Nu ai voie sa spui oaie, da? vorbesti de funie in casa spanzuratului :))))

       
  2. Raileanu Mariana

    8 Martie 2013 at 9:31 am

    mmmmmmmmmmmmmmmmmm, mi s-a făcut o poooooftăăăăăăăăăăă!!!!!!!🙂

     
    • Bogdana

      8 Martie 2013 at 10:06 am

      in 5-10 minute cel mult te poti bucura de una asemanatoare, cu ce gasesti prin camara si frigider🙂

       

Lasă un răspuns

 
