RSS

Gradina mea toamna

12 sept.

In gradina mea din balcon, ardeii iuti sunt la loc de cinste, sunt si cei mai numerosi de altfel.

El este reprezentantul Mr. Purple Hot

purpelhotDomnii portocalii

_MG_0348Ii promisesm Anei ca o sa pun poza cu planta intreaga de ardei mov, ea ea, imi bucura privirea ca a inflorit a doua oara si abia astept sa faca rod.

_MG_0322Sper sa reusesc sa ii cresc din seminte la primavara. Poate chiar sunt numex centennial, oricum, ii ador

_MG_0325Ardeii portocalii si ciresele rosii, convietuiesc amiabil, ba chiar cred ca mai schimba si impresii despre cat de iute se mai poarta anul asta sau ce picanterii au mai aflat.

_MG_0367De restu’ fasolea neagra pe care am sadit-o de curiozitate si din pacate cam tarziu, nu cred ca mai apuca sa faca rod.

_MG_0356Oregano, asta e un soi aparte, are efectiv miros si gust de sampon, prea tare pentru mine, il tin de frumos.

_MG_0354Am facut o tura de bulio, doar din 10kg de rosii si 5 de kapia, ce scumpe sunt rosiile, vai de mine.

_MG_0312

 

 
2 comentarii

Scris de pe 12 septembrie 2013 în Gradina mea

 

Etichete: , , , , ,

2 răspunsuri la „Gradina mea toamna

  1. Ana

    12 septembrie 2013 at 11:01 pm

    Hmm…asta e floarea de la Numex: http://www.thechileman.org/pepperimages/Numex%20Cen%20Flow.jpg si asta de la Bolivian rainbow http://farm7.staticflickr.com/6127/6036701449_38ea57f595_z.jpg. Numai ca peste tot zice ca trec de la mov la galben-portocaliu si apoi rosu.
    Poate au conditii mai bune aici decat in Bolivia sau New Mexico si trec direct in starea finala 😀
    Sau e ceva hibrid si-i zicem Numex spp 😛

     
    • Bogdana

      13 septembrie 2013 at 8:54 am

      Adica nu prea seamana nici cu unul, nici cu celalat, posibil sa fie numex rainbow 😆

       

Lasă un comentariu