RSS

THE WALL – CONCERTUL

17 Sep

Pink Floyd a fost concertul pe care l-am asteptat cel mai mult, stiam ca ei nu mai canta dar pana la urma sansa a fost de partea noastra. Nu a fost sa fie chiar toata rupa dar Roger Waters a facut un concert magnific. Am fost la multe concerte pana acum, in top era cel al celor de la Rolling Stones, Manowar si alte trupe am vazut chiar de cateva ori dar asta a fost CONCERTUL.

 image

In 2012 nu ne doream sa mai vedem niici un concert, cum am zis, la ceva legat de Floyd abia indrazneam sa ne gandim cand el a primit un telefon de la fratele lui „Stii cine concerteaza la anul in Bucuresti?/ Nu ma intereseaza. Decat daca vin cei de la Floyd” rasunsul ne-a oferit o bucurie imensa. Am cumparat biletele chiar in prima zi in care s-au pus in vanzare si ne-am pus pe asteptat aproape un an. A meritat cu varf si indesat. Totul a fost impecabil, pana si organizarea, cea care tinea de noi. Oricum, prea putini au vrut sa mai bea bere asa ca prea putini au avut nevoie la toaleta, nimeni nu indraznea sa se miste de teama sa nu isi piarda locul. Oamenii au zis sa nu sa faca poze si lumea a respectat asta, cei mai multi au facut doar una-doua ca amintire

wpid-IMG_7952483599204.jpeg

Acum, ard de nerabdare sa ajung la Pompei, in octombrie, sa vad orasul si amfiteatrul in care au cantat cei de la Floyd si care au facut- o atat de bine incat oamenii au crezut ca au coboart zeii. Despre concert nu pot spune mai multe dar cei care nu au fost acolo, au ratat unul dintre cele mai frumoase concerte care au avut si vor avea loc in Romania

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 17 Septembrie 2013 în De-ale mele

 

Etichete: , , , ,

Lasă un răspuns

 
