RSS

Stiuca umpluta.

10 Sep

Nu mai mancasem si nici nu mai vazusem stiuca umpluta atunci cand am primit una, asa ca primul meu gand a fost „o fac umpluta”

_MG_0421Am folosit o stiuca, clar, doua linguri de orez, o mana de patrunjel, un ou, sare, piper, un graunte mare de usturoi Se poate sa mai fie nevoie si de un praf de faina de grau.

Treaba nu-i atat de migaloasa cum poate parea la prima vedere. Stiuca mea nu a fost prea mare, ea e idivida.

stiucaSe taie pielea in jurul capului si apoi se desprinde usor, usor de carne, o intorci pe dos.

stiuca1Unde sunt aripioarele trebuie taiat putin mai adanc in carne, sa nu se rupa pielea. Asta-i stiuca dezbracata 🙂

stiuca2

Am curatat cu grija carnea de pe sira spinarii, nu are multe oase si cu un pic de rabdare se curata chiar bine.

stiuca4

Carnea am tocat-o cu cutitul, am adaugat restul ingredientelor tocate si ele, orezul l-am fiert in prealabil dar nu foarte tare. Retetele pe care le-am vazut eu pe net spuneau ca se pune paine in umplutura, nu mi-a placut ideea cu miez de paine si nici nu aveam paine in casa. Orezul mi se pare si acum o alegere buna.

stiuca5

Am amestecat bine ingredientele, am pus si un praf de faina de grau pentru ca mi s-a parut un pic cam moale compozitia si am umplut-o pe doamna stiuca, de fapt „rochia” ei am umplut-o. Apoi am cusut-o cu ata, rosie, sa nu se deoache.

stiuca6

Am reasamblat-o, adica i-am pus capul la locul lui sa nu spuna nimeni ca e o stiuca fara cap. Am pus-o intr-o tava unsa cu unt, am uns-o si pe dumneaei bine, sa nu ii crape pielea de la atata caldura.

stiuca7

Am bagat-o in cuptorul incalzit, pana s-a rumenit, cam 40 de minute.

stiuca8

I-am asortat lamaie, merg bine impreuna.

_MG_0452

 
3 comentarii

Scris de pe 10 Septembrie 2013 în Peste

 

Etichete: , ,

3 răspunsuri la „Stiuca umpluta.

  1. Alexandra Albu

    11 Septembrie 2013 at 10:24 am

    Maaaama ce i-ai facuuuuuuuuuuuuuuut! :)))))))))))))

     
    • Bogdana

      11 Septembrie 2013 at 10:29 am

      Ceeeeee?
      Am saturat-o 😀

       
      • Alexandra Albu

        15 Septembrie 2013 at 10:34 am

        Ai belit-o si dupa aia ai saturat-o :)))))))))))))

         

Lasă un răspuns

 
