RSS

Ce te costa sa ai bun-simt?

22 iul.

Discutie in lift.

„Fata. ieri a condus masina mea prietenul meu si azi mirosea a tutun de nu puteam sa stau si sa nu-ti imaginezi ca el e de ala care scrumeaza sau lasa chistoacele in scrumiera, nu, le arunca pe geam”…

Daca tot ai masina, si scrumiera si bani de tigari, ce te costa sa scrumezi in lacasul ala special conceput pentru scrum si chistoace? Stii, se cheama scru-mi-e-ra (de la ce crezi ca ii vine numele?) Cat de greu poate fi ca atunci cand cobori din masina sa iei scrumiera si sa o golesti la un cos de gunoi? Care e satisfactia aluia care arunca pe geam, scrumul, chistocul si eventual paharul de cafea ori ambalajul de la mancare?

Diferenta dintre un mitocan si un om cu bun-simt o fac in cazul de fata cele doua minute necesare pentru golit scrumiera dar ca sa ajungi sa te gandesti la cat de importante sunt cele doua minute, ar insemna ca cineva sa se fi ocupat de asta timp de 7 ani.

Din pacate vad din ce in ce mai des bipede mergand pe strada cu copii dupa ele si pe care faptul ca ala mic arunca pe jos orice, nu le provoaca nici o emotie. Cat de greu poate fi sa ii spui sa o arunce la primul cos de gunoi? E atat de greu sa iti educi copilul astfel incat atunci cand o sa cresca sa fie om si nu vreo copitata si sa nu arunce tigarile, ambalajele, scaunele, oalele sau eventual pe tine pe geam?

Cea mai mare dorinta a mea e sa doara mitocania!

 
7 comentarii

Scris de pe 22 iulie 2012 în De-ale mele

 

Etichete: , ,

7 răspunsuri la „Ce te costa sa ai bun-simt?

  1. ciufutozaurus

    22 iulie 2012 at 11:46 pm

    eu i-as amenda nasol de tot, ca asa se face civilizatia, cu parul.
    singapore este un oras inpecabil.
    acum ceva zeci de ani era nasol, pana au introdus niste amenzi neverosimil de mari.

    ma apuca jalea cand vad ce fel arata nenorocita aia de plaja din mamaia seara, dupa ce pleaca marlanii.

     
  2. ciufutozaurus

    22 iulie 2012 at 11:51 pm

    inpecabil, istambul.
    mi-a sarit dejtul aiurea, ca viu obosit, de la gratare.

     
  3. Happy

    25 iulie 2012 at 1:18 pm

    Păi e greșit scris anunțul. Ca să priceapă și gloabele trebuia scris așa:

    „Dak arunky GuNoYu p3 g3@|\/| sAry shy U. Face-tzi parte …” etc

     
    • Bogdana

      22 august 2012 at 1:09 am

      foarte probabil, oare ar trebui sa il fac „bilingv” 😛

      ma bucur ca te mai vad 🙂

       
  4. aphextwinz

    2 august 2012 at 8:26 am

    nu imi spune ca ai citit ce am scris eu despre mancatorii de seminte, imi place anuntul, il preiau cu copi alu rait, daca aveam imprimanta zmuara bibi de nu il puneam pe plaja.

    ieri a plecat o rulota de satu mare, parcata fix pe plaja, cu catel, cu purcel, nu stiam de ce roiau pescarusii si cormoranii, tot jegul adunat intr-o saptamana il lasasera in urma. niste nesimtiti.

     
    • Bogdana

      5 august 2012 at 3:10 pm

      din pacate e plin pamantul de nesimtiti de felul asta…
      n-am vazut, o sa ma uit, am fost plecata, aseara am aterizat

       

Lasă un comentariu