RSS

Shakshuka – Oua cu legume.

07 Iul

Ca a venit iar vara, legume berechet, papilele merita🙂

Un elefant, se legana...

Cand vrei sa te simti rasfatat dimineata, ouale astea sunt o idee buna. Dureaza un pic mai mult decat simplele oua ochi dar merita.

ouaculegume

Stiu ca si turcii si sarbii, probabil ca si bulgarii ori altii care au avut tangenta cu aceste natii au un preparat asemanator, nu-i stiu numele, shakshuka ar avea origini arabe. Oricum, este un preparat foarte gustor.

Am folosit 4 oua, doua ceape micute, 5 rosii potrivite, un ardei gras, un dovlecel, un ardei iute, o mana de macris, sare si piper. Cepele taiate feliute si ardeii, le-am calit in putin ulei, apoi am pus rosiile si dovlecelul, taiate mai grosolan, la foc mic le-am lasat sa fiarba aproximativ zece minute, in sucul lasat de rosii.

legume

Spre final am facut loc oualelor pe care le-am pus in cuibar de legume fierbinti. Se coc de jos in sus, deis la suprafata pot parea facute doar putin. Cu…

Vezi articol original 43 de cuvinte mai mult

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 7 Iulie 2016 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
