RSS

Prajitura celor 3.

26 Iun

Prajiturica asta pe care Gloria a apreciat-o foarte tare si care si mie mi-a placut mult, am inventat-o pe loc din ingredientele pe care le aveam prin casa.

31

Am folosit: 3 oua, 3 linguri iaurt, 3 linguri fulgi ovaz, 3 linguri nuca cocos, 3 linguri faina, un mar, un morcov, o banana, o lingura pudra de roscove, putina scortisoara si jumatate lingurita bicarbonat stins.

Am amestecat mai intai fructele si morcovul cu iaurtul, ouale si carobul. Morcovul l-am dat pe razatoarea mijlocie si marul pe cea mare.

IMG_3251

Apoi fulgii de ovaz si de cocos impreuna cu bicarbonatul.

IMG_3253

Se pot pune si toate la gramada dar pentru ca eu nu stiam ce consistenta va avea, le-am pus pe rand. Se mixeaza bine, bine, si se pun in tava, de chec, de briose, de guguluf, de ce vrea fiecare, eu am folosit una ceramica.

tava

In cuptorul preincalzit a stat cam 30 minute la 180 de grade. A iesit o prajiturica usor umeda, aromata si destul de dulce chiar si pentru noi cei invatati cu zahar.Cu siguranta o sa o refac pentru ca a fost un succes.

FullSizeRender

 
Un comentariu

Scris de pe 26 Iunie 2015 în Uncategorized

 

Etichete: , , , , , ,

One response to “Prajitura celor 3.

  1. excursii scolare

    19 Noiembrie 2015 at 1:12 am

    Chiar interesanta aceasta prajitura. Arata bine si din fotografie iti lasa gura apa.

     

Lasă un răspuns

 
