RSS

Briose cu sfecla rosie.

29 Mai

Ca sa aiba o gustare sanatoasa domnita din dotare, i-am facut aceste briose cu sfecla rosie. briose Ingrediente: doua linguri cu varf de sfecla rosie coapta razuita, 3 oua, o lingura de fulgi de ovaz, o lingura plina cu iaurt, 3 linguri de faina integrala, o lingurita de pudra de roscove si jumatate de lingurita de bicarbonat. Am batut albusurile spuma si apoi le-am pus peste celelalte ingrediente pe care le-am amestecat bine intr-un bol. O sa incerc si cu sfecla cruda desi cred ca cea coapta e mai dulce decat cea cruda, la cuptorul preincalzit le-am lasat in tava de briose cam 20 minute la 180 de grade. briose3

Au iesit pufoase si aromate, i-au placut asa de tare ca a mancat 3 bucati imediat ce s-au mai racorit putin. _MG_0085

Poate pentru un adult sau un copil mare care este deja obisnuit cu zaharul nu sunt prea dulci dar mie mi s-au parut foarte bune, este adevarat ca eu am redus considerabil zaharul din alimentatie de cand ii fac ei „dulciuri”

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 29 Mai 2015 în Uncategorized

 

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

 
