RSS

Chiftele cu dovlecel si brocoli.

28 Mai

I-am facut deseori chiftele, cu carne sau cu legume, de cele mai multe ori insa am facut cu diverse combinatii de legume, sunt preferatele ei

image

Ingrediente: Un dovlecel si doua buchete de brocoli, date pe razatoare, doua fire de usturoi verde si doua de ceapa, tocate marunt, amestecate cu un ou, doua linguri de branza dulce, o lingura de faina integrala si una de fulgi de ovaz, am mai pus si piper si putin oregano.

amestec

Am amestecat toate ingredientele si in tava am pus gramajoare.

gramajoare

La cuptor au stat aproximativ 15-20 de minute la foc mediu. I-au placut foarte tare, a mancat 4 la o masa.

IMG_2800

 

Etichete: , , , ,

Lasă un răspuns

 
