RSS

Sarateeeeeleeeeee.

20 Mai

Cand eram prin liceu, faceam deseori saratelele astea, apoi nu stiu ce s-a intamplat cu presa si nu am mai facut pana acum cand am regasit-o intr-o piata si mi-am amintit ce bune erau saratelele astea.

saratele

Ingrediente: 500g branza telemea, un ou, 200 g unt (untura sau amestecate}, 3 linguri cu smantana. o cana de apa calduta, o lingurita  de bicarbonat stins, 1 kg. de faina (eu am pus 700g faina alba 650 si 300 integrala taratoasa) si cate o lingurita de chimen, mac si sare.

Pentru copii in general si pentru BLW-isti in special, foarte bune pentru scarpinat gingiile daca se elimina sarea si branza e desarata.

Din ingredientele astea puse la gramada se framanta un aluat care iese destul de consistent dar un pic pufos.

aluat

Bineinteles, este nevoie de presa, ea e piesa de rezistenta.

presa

Se fac bilute si se coc individual pe ochiul aragazului, dupa doua-trei incercari iti dai seama care e marime bilutei potrivita pentru presa ta🙂 Cam 40-50 de secunde per bucata.

IMG_2549

Eu acum le-am facut pentru petrecere si au avut un succes total. Crocante si aromate, Cred ca o sa fac altele foarte curand mai ales ca si G le-a apreciat pe deplin.

saratele2

Sunt la fel de apreciate si de adulti, eventual langa o bere si de copii. Merita munca depusa, parol.

 
4 comentarii

Scris de pe 20 Mai 2015 în Uncategorized

 

Etichete: , , , , ,

4 responses to “Sarateeeeeleeeeee.

  1. Henrietta

    20 Mai 2015 at 10:21 pm

    4kg de faina?????????

     
    • Bogdana

      20 Mai 2015 at 10:52 pm

      Ei, nu, a fost o eroare, scrisesem oricum in paranteza cantitatea corecta.

       
  2. O Mamă Curioasă

    8 Iunie 2015 at 9:08 am

    Pfuai ce bine arata! Imi ploua in gura.

     

Lasă un răspuns

 
