RSS

Falafel la cuptor.

17 Mai

Am mai facut falafel si in varianta clasica, adica prajit in baie de ulei dar de data asta l-am facut si pentru G asa ca am incercat sa vad cum iese la cuptor si a iesit foarte bine.

img_2829
Am folosit cam 150-200g naut hidratat minim 12h, o legatura maricica de patrunjel, zeama de la jumatate de lamaie, doua fire de ceapa verde ratacita prin frigider, putea fi si uscata, doi catei de usturoi, 3-4 linguri de ulei de masline, un ou, putin piper si o lingura cu varf de faina integrala.

Toate astea le-am pus in robot pana s-au maruntit bine, bine. Deja mirosea asa bine ca imi venea sa mananc compozitia in starea asta. Daca e prea moale, se mai poate pune putina faina.


Am modelat niste chiftele alungite, la temperatura medie, in jur de 160 de grade, au stat cam 30 de minute. Au iesit bune, CTC-ista BLW-ista a mancat doua, sunt destul de consistente.

img_2851 

 
2 comentarii

Scris de pe 17 Mai 2015 în Aperitive, BLW, Preparate rapide

 

Etichete: , , , , ,

2 responses to “Falafel la cuptor.

  1. cristina

    23 Iunie 2015 at 12:13 am

    Probat ! Delicios !
    Si mami si bebe vor repeta ♥.

     
    • Bogdana

      26 Iunie 2015 at 1:28 pm

      Ma bucur foarte tare ca v-a placut🙂

       

Lasă un răspuns

 
