RSS

Gnocchi cu cartof dulce.

13 Mai

Pentru ca ii plac pastele foarte tare, si cum ieri a fost o zi speciala, i-am facut gnocchi, si pentru a avea si un aport mutritional bun, am folosit si cartof dulce.

IMG_2693

Ingrediente: Un cartof mare alb, un ou,  jumatate de cartof dulce si putina nucsoara.

Sos: branza dulce, smantana, frunze de busuioc.

Am fiert cartof alb si cartof dulce, in coaja, i-am lasat sa se raceasca binisor si i-am amestecat cu oul, nucsoara si faina pana s-a facut un aluat consistent dar oarecum pufos, daca e prea tare ies niste gloante nu niste gnocchi :). Faina am pus 650 si integrala. Am modelat aluatul in forme usor alungite pe care le-am presat cu o furculita. (O sa imi procur eu candva o scula speciala pentru gnocchi)

gnocchi

Le-am pus la fiert in apa clocotita, vreo 8-10 minute, adica putin mai mult decat dupa ce se ridica la suprafata.

Sosul l-am facut la rece, am amestecat smantana, branza si busuiocul tocat.

IMG_2691

IMG_2697

BLW-ista. a mancat cu o pofta nebuna, baga cate 3-4 in gura 🙂

g&g

 
4 comentarii

Scris de pe 13 Mai 2015 în Uncategorized

 

Etichete: , , , ,

4 răspunsuri la „Gnocchi cu cartof dulce.

  1. mikaela

    13 Mai 2015 at 1:02 pm

    Foame hotarata ,nu jucarie! :))

     
    • Bogdana

      13 Mai 2015 at 1:12 pm

      O da! Ei cand ii e foame, nu sta sa la taclale :))

       
  2. Monica

    13 Mai 2015 at 5:50 pm

    În Italia, o asemenea fetiță e alintată ”gnocchetta!”. De fapt și la noi se mai folosește gălușcă ca alint.
    Și, tot în Italia, joia e zi de gnocchi!

     
  3. Bogdana

    13 Mai 2015 at 6:04 pm

    Ce dragut, nu stiam, inseamna ca si maine trebuie sa fac gnochi :))) Azi i-am facut, ca mai ramasesera de ieri, cu sos de avocado ulei de masline si usturoi, am mancat de am crezut ca o sa cada lata :))
    Si da, numele ei de alint este Galusca 😛

     

Lasă un răspuns

 
