RSS

Cheesecake pentru copii.

03 Apr

Cheesecake este prajitura pe care o fac cel mai des, se face repede, e gustoasa, versatila si destul de sanatoasa. De data asta am facut pentru Gloria, cu zmeura.

cheesecake

Cum ea are sub un an si oricum nu intentionez sa ii ofer zahar prea curand, nu am pus nimic dulce, puteam insa pune curmale sau stafide hidratate, poate chiar o lingura de magiun ar fi mers, nu am de gand sa folosesc nici indulcitori, ea nu stie gustul dulce si  prin urmare nu are cum sa ii simta lipsa.

Am folosit 200g branza dulce, zmeura congelata si un ou. Branza dulce de la lidl este foarte cremoasa, daca as fi folosit una mai aspra, as fi pus si niste smantana sau iaurt gras ori putin lapte. Blatul este din biscuitii puzzle, foarte bine s-au potrivit.

Am ales sa fac 3 mini-prajituri, am pus biscuitii faramitati in hartie pentru briose in trei forme ramekin.

IMG_2208

Biscuitii i-am lasat simpli, peste ei am pus cu lingura din amestecul de branza, o bucata am lasat-o simple, intr-una am pus zmeura la mijloc si in una am pus-o deasupra.

IMG_2215

Cele cu zmeura sunt mai faine. Pe cea simpla i-am dat-o cu scortisoara si i-a placut.

cheesecake babyfriendly

In cuptorul preincalzit la 180 de grade le-am lasat cam 15 minute, pana se coaguleaza bine deasupra. I-a placut prajiturica asta neindulcita,

 

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

 
