RSS

Biscuiti puzzle.

31 Mar

Biscuiti puzzle. Niste biscuiti fragezi, aromati si potriviti pentru copii.

biscuitipuzzle

Ingrediente:15 curmale si o mana de stafide, 200g unt, 200g fulgi de ovaz, 50g faina de hrisca, 100g faina integrala de grau, scortisoara si nucsoara.

Curmalele si stafidele au stat la inmuiat vreo doua ore apoi le-am pus in robot, le-am facut pasta si apoi am pus untul, scortisoara praf si nucsoara proaspat razuita, am amestecat,, am pus fulgii de ovaz pe care i-am lasat vreo 10 minute sa se umezeasca si apoi am pus faina de hrisca si cea integrala de grau. A iesit un alut destul de consistent dar maleabil. L-am lasat si pe el sa se odihneasca 15-20 de minute. Apoi, l-am intins intr-o foaie nu foarte subtire, fiecare ii face cum vrea de grosi sau de subtiri si i-am decupat.

decupate

I-am aliniat in tava si i-am bagat in cuptorul preincalzit la 180g pentru aproximativ 20 de minute

IMG_2161

Simplu, rapid si pe gustul copiilor si adultilor deopotriva.

puzzle3

Hrisca, alaturi de scortisoara si nucosara, le da o aroma deosebita. Biscuitii sunt fragezi si foarte apreciati de Gloria, si nu numai😛

puzzle1

 
3 comentarii

Scris de pe 31 Martie 2015 în Baby Friendly/Pentru copii, BLW

 

Etichete: , , , , , , ,

3 responses to “Biscuiti puzzle.

  1. Revista Clarisa

    13 Mai 2016 at 4:24 pm

    Fara zahar?

     

Lasă un răspuns

 
