RSS

Covrigi pentru bere.

30 Mar

Covrigii astia i-am facut intr-o doara, facusem grisine si ma plictisisem de intins „creioane”

IMG_2138

Aluatul e acelasi cu cel de la grisine (Ingrediente: 260g faina integrala, 20g drojdie proaspata, 150ml apa calduta, 2 linguri de ulei de masline in aluat si inca vreo 3 linguri pentru uns)

Tot asa l-am lasat la crescut

IMG_2112

doar ca l-am modelat in forma de covrigei si pe deasupra i-am uns cu putin ulei de masline si am pus sare roz de himalaya. mac, susan sau chimen.

covrigei

Sunt crocanti si mi se pare mie ca merg tare bine langa un tap de bere,si pentru ca tocmai vine vara, se cade sa ne pregatim putin :).

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 30 Martie 2015 în Uncategorized

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
