RSS

Pui cu ciuperci si sos gorgonzola.

18 Mar

Daca vreti sa faci un piept de pui fad sa fie o explozie de arome, asta e calea.

puigorgonzola

Am portionat un piept de pui, l-am condimentata cu sare, piper, cimbru si cativa catei de usturoi, aia sunt intregi pentru ca erau mici si eu nu am rabdare de chinez batran, cand s-au inmuiat coaja s-a scos lesne cu o furculita.Uleiul ala e de masline.

IMG_1705

Am incins puiul asta, l-am intors pe toate partile sa se „sigileze” l-am lasat cam 10 minute sa se patrunda putin si apoi am pus ciupercile.Ciuperile asa trebuie sa fie, roz langa codita nu negre, si sa aiba palaria lipita de codita cand le cumparam.

c

Am pus capacul si am lasat ciupercile sa isi lase zeama si sa fiarba impreuna cu puiul. Apoi am pus cam 150g gorgonzola, mergea si mai putina, si cateva lingur cu smantana.

IMG_1714

Le-am lasat pe foc cat sa se topeasca si omogenizeze fain astfel incat sa iti vina sa tragi tigaia deoparte si sa mananci tot, asa, direct din ea.

puig

Ce sa zic, buna rau combinatia asta, as manca macar o data pe saptamana, sa nu zic zi😛 A, si busuiocul ala din mijloc, merge foarte bine cu restul. Parol.

IMG_1724

 
 

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

 
