RSS

Tiramisu cu zmeura.

12 Mar

La noi luna martie este plina de evenimente, pentru unul dintre ele, care ne priveste in mod special pe noi doi, am hotarat sa ne rasfatam putin.

t

Nu am facut niciodata tiramisu altfel decat clasic/simplu, am tot vazut ca lumea pune si fructe si am zis sa incerc, oricum, trebuia sa aiba o nota romantica😛

A iesit foarte bun, zmeura asta desi congelata si-a pastrat foarte bine aroma insa cum eu prefer gustul amarui, o sa merg si pe viitor pe varianta fara fructe.

Am folosit 3 oua, doua linguri de zahar brun, o cutie de 250g de mascarpone, cafea tare, lichior de migdale, cacao si piscoturi savoiardi si bineinteles zmeura.

Ouale le-am amestecat cu zaharul si le-am pus la bain-marie pana au devenit o smantana groasa, trebuie amestecat continuu ca sa nu iasa omleta. Cand s-a mai racit amestecul am pus branza mascarpone si am amestecat bine, asta e toata filosofia, fiecare asambleaza apoi dupa bunul plac.

Eu am ales sa pun in pahare, straturi alternative de piscoturi inmuiate in amestecul de cafea si lichior de migdale, rupte, crema si zmeura. Deasupra un strat generos de cacao, mi se pare ca daca nu are destul cacao, nu e ce trebuie.

IMG_1694

Cred ca daca faceam portie dubla, sau chiar tripla, n-ar fi fost prea mult🙂

IMG_1697

 
4 comentarii

Scris de pe 12 Martie 2015 în Dulciuri rapide

 

Etichete: , , ,

4 responses to “Tiramisu cu zmeura.

  1. henrietta

    12 Martie 2015 at 10:27 pm

    Arata minunat.Felicitari pt.orice sarbatoriti. Eu sunt din Medias si prin alianta,suntem rude.Cred ca Andrei(daca i-si mai aminteste),daca nu,atunci Bogdan sau Nelu(tatal lor)iti poate spune despre noi. Am indraznit sa scriu despre asta,fiindca azi noapte am avut un vis interesant cu Andrei,pe care de altfel nu l-am vazut de ani si ani.Sunte-ti toti bine,sanatosi?Eu ma numesc Henrietta Bicu si sunt sotia varului lui Lucica,,Titi Bicu.

     
    • Bogdana

      13 Martie 2015 at 12:10 pm

      Mutumim frumos, asta da surpriza🙂 Poate o sa avem ocazia sa ne cunoastem si personal. O zi buna!

       
  2. MihaelaT

    13 Martie 2015 at 10:08 am

    Sa fiti sanatosi, voiosi, voinici! Este prima oara cand las un comentariu. Am citit tot blogul si mi-a placut foarte mult. Mai ales comentariile, care in anumite zile mai triste, m-au facut sa zambesc.🙂 Gloria este minunata iar Fedra este un exemplar superb!
    Revenind la postarea de astazi, tiramisu este prajitura mea preferata. Si eu am facut-o pana acum in forma clasica. Voi incerca s-o fac si in pahare pentru ca arata foarte bine. Nici mie nu-mi plac fructele de adure in tiramisu.🙂 Toate cele bune!
    Cu drag,
    MihaelaT

     
    • Bogdana

      13 Martie 2015 at 12:09 pm

      Ma bucur ca te-ai hotarat sa imi scrii, multumesc pentru aprecieri. Curand o sa am mai mult timp de petrecut pe aici, o sa merg la serviciu :)))
      In pahare se monteaza foarte repede, si pe langa ca arata bine, portiile sunt individuale, nici nu te mai complici cu taiatul si pusul pe farfurii🙂 PS cu cat paharul e mai mare, cu atat mai bine😛

       

Lasă un răspuns

 
