RSS

Supa-crema de linte.

11 Mar

Am facut pentru prima data supa-crema, in mod special pentru ea, a iesit foarte buna.

IMG_1734

In general eu nu mananc supa-crema, nu imi place ideea de piure diluat dar am fost surprinsa sa constat ca e catifelata si faina, o sa mai incerc.

Lintea si morcovul le-am pus la fiert un pic mai repede decat restul legumelor, adica brocoli, cartof dulce, pastarnac, ceapa rosie.

IMG_1729

Supa crema se face rapid si fara mari batai de cap, pui legumele la fiert, la sfarsit le dai prin blender si cam asta e toata treaba. Am pus in blender, peste legume, cate putina apa din care au fiert pana am ajuns la consistenta dorita. La sfarsit am pus smantana si ulei de masline, Sare si piper isi pune fiecare in farfurie pentru ca BLW-ista, adica Gloria, are sub un an si nu mananca sare.

sclinte

Pentru ea am lasat-o mai groasa, sa nu se scurga chiar toata din lingurita pana la gura. O sa mai incerc variatiuni pe aceeasi tema mai ales ca ei i-a placut foarte mult.

IMG_1732

 
2 comentarii

Scris de pe 11 Martie 2015 în BLW, Preparate rapide

 

Etichete: , , , ,

2 responses to “Supa-crema de linte.

  1. Mirela

    6 Aprilie 2015 at 2:14 pm

    Cat timp ai fiert lintea? am facut si eu o data, dar a ramas cam tare, desi o pusesem inainte in apa

     
    • Bogdana

      6 Aprilie 2015 at 2:37 pm

      Nu mai stiu exact, oricum, cred ca 30-40 de minute.

       

Lasă un răspuns

 
