RSS

Banana bread (Baby friendly)

09 Mar

Painea asta cu banane este de fapt un desert, nu e chiar un chec asa cum am gasit ca este comparata de regula, e ceva mai consistenta.

BananaBread

Pentru copii autodiversificati, gustarile de genul asta sunt bine-venite. Nu am folosit praf de copt sau alt agent de crestere.

Am folosit 60 g unt, o banana mare, decojita avea 150g, doua oua, 150g faina integrala, putina scortisoara, o lingura de smantana si una de branza dulce, astea le-am pus pentru ca asa mi-a venit mie pe moment, se poate si fara, probabil ca ar iesi mai putin umeda, o sa incerc vreodata.

Am mai pus si merisoare, curmale, migdale, seminte de dovleac si caju, nu trebuie nici astea neaparat.

 

mmscc

Albusurile le-am batut spuma tare, daca puneam agent de afanare puneam ouale intregi sa se mixeze cu restul ingredientelor.

IMG_1616

IMG_1619

Apoi le-am amestecat.Inainte sa amestec compozitia cu albusurile batute spuma, aluatul era destul de tare. Aluatul l-am pus in tava unsa cu unt.

IMG_1621

Am lasat-o o ora la 180 de grade, in cuptorul preincalzit.

Foarte buna a iesit, ea a mancat cu pofta si eu mai aveam un pic si nu ii mai lasam pentru a doua zi🙂

IMG_1629

 

Etichete: , , , ,

3 responses to “Banana bread (Baby friendly)

  1. popadeghinda

    21 Iunie 2015 at 7:25 pm

    Am o intrebare: nu sunt foarte priceputa in ale prepararii, sunt la inceput de drum. Doresc sa fac si eu banana bread. Aluatul din ce e format? Faina si…? Cum procedez, nu prea am inteles. Imi cer scuze!

     
    • Bogdana

      21 Iunie 2015 at 10:41 pm

      posibil sa nu iti fi deschis toata postare ca am pus pas cu pas cum se face. toate ingredientele sunt aluatul🙂

       

Lasă un răspuns

 
