RSS

Paste cu sos de avocado.

28 Ian

Fií’sa lu’ ta-su’ Cred ca daca ar fi dupa ea, ar manca paste cu orice si oricand, cred ca nici nu conteaza foarte tare combinatia. De data asta i-am facut un sos de avocado, simplu, extrem de simplu si cu impact major, a mancat de nu se mai oprea, tot, desi eu initial am zis ca o sa manance mai putin de jumatate Ei as!

paste5

Avocado, frecat cu un catel mic de usturoi (i-am scos „inima”) si doua linguri de ulei de masline. Nu arata cel mai apetisant dar e tare gustos, pentru noi astia mai mari mai pun si pesto, facut in casa, pentru ea as mai fi pus busuioc verde dar nu aveam.

paste

Daca nu aveti copii, incercati pentru voi, sigur o sa va placa.

 
8 comentarii

Scris de pe 28 Ianuarie 2015 în BLW

 

Etichete: , , , , , ,

8 răspunsuri la „Paste cu sos de avocado.

  1. MNiko

    28 Ianuarie 2015 at 12:37 pm

    Sa inteleg ca doar ai pasat avocado cu usturoi si ulei de masline, iar paasta asta ai pus-o peste pastele fierte? Pare foarte simplu si o sa incerc si eu pt domnisorica mea care ar trebui consume zilnic avocado.Poate ii place asa.

     
  2. Bogdana

    28 Ianuarie 2015 at 12:56 pm

    Da, exact asa, pastele fierte si calde. Chiar e simplu, sunt sanse mari sa ii placa. Sa imi zici daca le-a apreciat 🙂

     
    • MNiko

      28 Ianuarie 2015 at 1:21 pm

      Cu siguranta voi incerca chiar azi. Si-asa trebuia sa fac ceva de mancare pt deseara si voi incerca reteta ta. Multumesc.

       
  3. Bogdana

    28 Ianuarie 2015 at 1:51 pm

    Spor la treaba! 🙂

     
  4. Tania

    28 Ianuarie 2015 at 11:46 pm

    Si eu incerc maine! Pt gogosica 1 an
    Mss

     
    • Bogdana

      28 Ianuarie 2015 at 11:49 pm

      Sa revii cu impresii, sunt curioasa daca e asa buna combinatia pentru copii sau e a mea topita dupa paste 🙂

       
      • laura

        27 Aprilie 2015 at 10:56 am

        pare simplu.. as incerca si eu.. fetita mea are aproape 8 luni.. e ok sa.i dau paste deja? ca dupa avocado e innebunita. ah si ce inseamna sa scoti inima usturoiului, partea mai piscacioasa dinspre centru?
        merci si pofta buna!

         
      • Bogdana

        27 Aprilie 2015 at 11:01 am

        Chiat e simplu 🙂
        Da, partea aia verde din mijloc, cica aia e vinovata pentru problemele pe care le au unii oameni dupa ce mananca usturoi. Daca mergeti pe Blw sigur e ok sa ii dai

         

Lasă un răspuns

 
