RSS

Biscuiti cu cereale si seminte.

19 Ian

Alti biscuiti foarte buni pentru domnisoara mea.

rr

Ingrediente: 100g unt, un ou, 3 linguri de faina de ovaz (am rasnit fulgi) 2 linguri de fulgi de ovaz, 3 linguri faina de hrisca, 2 linguri faina de mei (am rasnit mei) 2 linguri faina integrala de grau, o mana de stafide hidratate, am mai pus si o lingura dintr-un amestec de seminte de dovleac, floarea soareui si susan, toate rajnite, o lingurita de pudra de roscove, scortisoara si nucsoara. Toate lingurile erau cu varf.

Am pus in robot stafidele sa se marunteasca, apoi am pus untul si la sfarsit oul. Aici in poza e si pudra de roscove, i se mai spune si carob.

roscove

Apoi am pus fainurile, fulgii si chestiile aromate.

fainuri

Am amestecat bine, a iesit un aluat consistent pe care l-am lasat sa se odihneasca/hidrateze faina de mei care mi s-a parut mai aspra, circa 15 minute. Aluatul se poate intinde si decupa dar eu am format bile pe care le-am turtit intre palme. In cuptorul preincalzit le-am copt 10-12 minute la 180 de grade. Au iesit tare, tare buni, sunt fragezi, gustosi, aromati si mai ales sanatosi. Merg foarte bine si la cafea🙂 desi incerc sa ma abtin  ca sa ii rmana ei mai multi. Oricum, se fac foarte repede.

bistav

I-am pus a pastrat in cutie metalica, ei ii plac asa goi, mananca ca la foamete dar si in iaurt ii plac la fel de mult.

bisc5

 
3 comentarii

Scris de pe 19 Ianuarie 2015 în Baby Friendly/Pentru copii, BLW

 

Etichete: , , , , , , , , ,

3 responses to “Biscuiti cu cereale si seminte.

  1. mikaela

    20 Ianuarie 2015 at 9:47 am

    O bunatate,biscuitii cu cereale.Cat despre semintele adaugate aluaturilor si eu pun,insa am citit ca se comporta ca si majoritatea uleiurilor (la temperaturi inalte se descompun in produsi toxici).

     
  2. Bogdana

    22 Ianuarie 2015 at 6:01 pm

    Daaaaaa, si fara zahar, curata nebunie🙂 Posibil sa se descompuna, pentru ea nu o sa mai pun dar pentru mine o sa mai cad in pacat, sunt asa de buneeeee🙂 ca si cartofii prajiti😛

     
  3. mikaela

    23 Ianuarie 2015 at 1:18 pm

    Cu zaharul in cazul biscuitilor nu e greu,putem adauga fructe uscate-curmalele,mango sunt foarte dulci,stafidele.Insa cu semintele/uleiurile nu mai putem jongla.
    Dar,e bine de stiut,nu trebuie sa devenim habotnici.

     

Lasă un răspuns

 
