RSS

Biscuiti cu migdale si faina de hrisca.

18 Ian

De cand G a inceput sa manance, incerc tot soiul de retete bune pentru bebelusi. Astia sunt primi biscuiti pe care i-am facut. Au avut mare succes.

biscuiti2

Ingrediente: 10 curmale hidratate, 50g migdale, 130g faina hrisca, 100g unt, scortisoara, nucsoara.


In blender am pus curmalele si migdalele.

migcurmale

Apoi am pus galbenusul, scortisoara si nucsoara, am pus amestecul peste unt.

amestec

Le-am frecat impreuna si apoi am pus faina de hrisca.

cufaina

  A iesit un aluat consistent pe care l-am lasat sa se odihneasca 30min in frigider. Poate fi lasat si mai putin. 

Se intinde foaie si se decupeaza dupa bunul plac sau se modeleaza cu mana.

decupat

In cuptorul preincalzit sunt gata in 10-12 minute la treapta din mijloc (160grade)

Singurul lucru pe care as putea sa il spun negativ despre ei, ca sunt un pic cam sfaramiciosi, in rest, au avut succes la fetita de 8 luni.

 
2 comentarii

Scris de pe 18 Ianuarie 2015 în Baby Friendly/Pentru copii, BLW

 

Etichete: , , , , ,

2 responses to “Biscuiti cu migdale si faina de hrisca.

  1. vio

    10 Iunie 2016 at 9:52 am

    Poate pentru copii peste 1 an, in niciun caz migdale si unt pentru bebelusi

     
    • Bogdana

      10 Iunie 2016 at 3:37 pm

      Daca o sa cititi recomandarile OMS, untul e aproape vital pana la doi an, migdalele nu vad ce cusur au atata timp cat sunt macinate, daca e vorba de alergeni, tot OMS recomanda sa fie introdusi inainte de un an

       

Lasă un răspuns

 
