RSS

Paste cu dovleac copt.

09 Ian

Domnisoara mea a inceput autodoversificarea de ceva vreme. Pana acum i-am dat doar alimente neamestecate (in mare parte) ca sa simta gusturile intacte si sa hotarasca ce ii place si ce nu. Ieri i-am „gatit” paste.

IMG_0551

Pentru ca si ea a inceput sa manance, se cade sa va arat si retete🙂

Pastele sunt integrale si bio dar asta nu importa, le-am combinat cu o chestie pe care eu nu am mai incercat-o pana acum si care ei i-a placut tare mult. Dovleac copt, usturoi si ulei de masline.

IMG_0549-1

Se vede ca e fata lu ta’su, isi baga paste in gura cu ambele maini, parca era la concurs de mancat viteza.

Gsipastele

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 9 Ianuarie 2015 în BLW

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
