RSS

Muschi umplut.

04 Ian

Am mai gatit eu cate ceva de cand a aparut G in viata noastra dar nu m-am invrednicit sa postez nimic, fie uitam sa fac poze, fie alte motive

. De revelion am facut acest muschi umplut si m-am gandit sa incep in forta anul.

MMuschiul e de vita si cum am aveam niste „porcarii afumate” bio si „mamamade” m-am gandit sa imprietenesc porcul cu vita. Bine, ele era deja prietene deja din carnat dar acum am dus-o la pasul urmator🙂

 

porcariiafumate

Asadar am „desfacut” muschiul si in el am pus niste cascaval edam, cateva felii de ardei gras spanac si evident o bucata de carnat bucovinean, afumat cu drag

IMG_0394

Am strans bine muschiul sa nu se piarda nimic, am infipt 10 scobitori, pe numaratele ca sa stiu cate trebuie sa scot.

IMG_0398

Initial am vrut sa il invelesc in staniol dar mi-am amintit ca pe langa faptul ca e toxic (cica) se poate lipi de carne asa ca l-am pus in hartie de copt si apoi staniol. Asta ca sa isi pastreze forma. Dupa vreo 15 minute la cuptor, l-am dezbracat sa se rumeneasca.

Dupa inca vreo 10 minute a fost gata minunea, Bun, bun.

FullSizeRender

Si interiorul, poza facuta in fuga la revelion.

20141231_224404

Sa aveti un an colorat si aromat ca povestea de mai sus😉.

 

Etichete: , , ,

One response to “Muschi umplut.

  1. Adrian Yogoshima

    5 Ianuarie 2015 at 5:41 am

    De când ascult la Nşutv pe Dr.Virgiliu Stroescu mănânc cu poftă,dar mai puţină carne.Peşte mai mult legume şi fructe,bugetul cheltuielilor sare în sus.

     

Lasă un răspuns

 
