RSS

Biscuiti nasturi, cu migdale.

24 Oct

La botezul Gloriei am mers pe ideea de nasturi, pentru ca vorba aia „cute as a button” si pentru ca eu personal ii gasesc simpatici si veseli.Biscuitii astia, au fost marturii si au foat foarte apreciati.

biscuitinasturi

Se fac repede, sunt ok si dupa cateva zile, raman crocanti si aromati.

Ingrediente:

200g unt; 100 g zahar; un galbenus de ou, 100g migdale macinate; 350-400 g faina, un praf de sare si muuuulte lucruri spicy, nucsoara, cardamom, ghimbir, scortisoara, piper.

Untul l-am frecat cu zaharul apoi am pus galbenusul, am amestecat bine, apoi migdalele pe care nu le-am facut chiar faina, le-am lasat un pic mai mari, sa zicem ca un zahar tos, ca sa se simta, am pus toate minunatiile alea aromate si am incorporat faina, am pus 650.

Aluatul se lasa la frigider macar o ora. Dupa ce a stat la frigider, am intin o foaie de aproximativ jumatate de centimetru si am purces la facut nasturi.

Nu e nevoie de o forma speciala, se fac cu ce avem prin casa, in cazul meu un capac de bidon de apa, un cap de ornat prajituri si o andrea pe care am folosit-o pentru gaurile nasturilor.

b

Asa arata in tava

biscuiti nasturi

La cuptor stau aproximativ 10-12 minute la treapta mijlocie.

Asta-i tot, extrem de savurosi si aromati.

marturii

A, domnisorica e bine merci in caz ca va intrebati 😉

G

 
7 comentarii

Scris de pe 24 Octombrie 2014 în Dulciuri rapide

 

Etichete: , , , , ,

7 răspunsuri la „Biscuiti nasturi, cu migdale.

  1. mikaela

    24 Octombrie 2014 at 1:52 pm

    Observ ca nu sunt singura care pune piper in biscuiti.Imi plac nastureii(o idee grozava de marturie de botez) ,iar aluatul fraged cu migdale/nuci/alune este bun bun.

    Micuta leneveste,dar Fedra?

     
    • Bogdana

      24 Octombrie 2014 at 4:01 pm

      Fedra e bine, multumesc, o iubeste pe G si abia asteapta ocazia sa o pupe 🙂

       
      • mikaela

        24 Octombrie 2014 at 4:21 pm

        Of,in sfarsit ,credeam ca si-a luat rolul de guvernanta prea in serios si nu mai are timp si de sedinte foto . Pai daca lucrurile stau asa,sper sa se arate si ea in cadru.:)

         
  2. paperina

    31 Octombrie 2014 at 3:55 pm

    sa va traiasca printesa, din cand in cand mai fac o vizita pe la tine sa vad ce face frumusetea mica si sa vad ce-ai mai gatit
    p.s. reteta ta de turta dulce e in topul prajiturilor de craciun. multumesc mult. de fiecare data cand o fac, ma gandesc cu drag la tine si-ti doresc numai bine si sanatate

    o „meteorita” de pe culinar

     
    • Bogdana

      31 Octombrie 2014 at 7:22 pm

      Ce ma bucur cand mai vad oameni din vechea garda 😉
      Multumesc frumos pentru gandurile bune, ti le intorc si eu 🙂
      De gatit, mai gatesc cate ceva, mai greu cu postarea dar lasa ca o sa imi iau revansa caci in curand voi avea si ajutor 😉

       
  3. Alina

    14 Noiembrie 2014 at 10:59 am

    Ce bine arata biscuitii! Iar fetita este tare simpatica!

     

Lasă un răspuns

 
