RSS

Nasturii Gloriei.

30 Sep

Am tinut mortis ca tortul de botez al Gloriei sa il fac eu. Mi-am facut o mie de planuri, aveam o mie de idei pe care le-am tot sucit intre ele, in fiecare noapte il planuiam altfel si altfel, pana la urma am mers pe ideea de nasturi, pentru ca sunt dragalasi si veseli si pentru ca mie imi plac foarte tare.

tg3

Nasturii i-am facut din timp, cu copil atat de mic in casa, nu ai tot timpul la dispozitie. Nu am folosit forme speciale sau mulaje ci diverse capace sau forme pentru ornat.

n

Din pacate nu i-am facut si o poza in interior, efectiv am uitat, a fost un tort cu blat de morcovi, ca aici crema a fost de branza dulce, unt si putina apa de floi de portocal, doar pentru o aroma vaga. L-am imbracat in pasta de zahar.

Cute as a button 🙂

tort tort1

Si un colaj.

tort gloria

Apoi, m-am gandit ca daca tot fac tortul, sa fac si marturiile si bineinteles ca nu puteau fi decat nasturi. Nasturii-marturii sunt biscuiti cu migdale si cardamom, au iesit foarte buni, invitatilor le-au placut si eu am fost foarte bucuroasa ca am daruit fiecaruia un mic cadou in care am pus un pic de suflet. O sa pun reteta biscuitilor.

marturii

Si cum stelele s-au aliniat, nasa i-a luat o lumanare tot cu nasturi, am creat o gramada de supozitii si s-au ridicat o multime de intrebari legate de atatia nasturi, fiecare si-a raspuns cum a dorit 🙂 O lumanare tare dragalasa care mie mi-a placut foarte tare.

lumanare3

 
4 comentarii

Scris de pe 30 Septembrie 2014 în Dulciuri si dulceturi, Home made

 

Etichete: , , , ,

4 răspunsuri la „Nasturii Gloriei.

  1. Adrian Yogoshima

    30 Septembrie 2014 at 5:16 pm

    O ideie foarte ingenioasă.

     
  2. Loryloo

    1 Octombrie 2014 at 10:07 am

    Grozava idee, arata toate foarte bine… tortul, marturiile, lumanarile. Ies din obisnuit 🙂

     
  3. Monica

    1 Octombrie 2014 at 7:10 pm

    Ah, abia acum descopăr tărâmul acesta! Extraordinar tortu! M-a dus cu gândul și la Coraline! Culorile sunt frumoase și în armonie cu imagina de fundal de pe blog. Ce au zis invitații/participanțții? Cute as a button and as the baby, nu?

     
    • Bogdana

      1 Octombrie 2014 at 8:24 pm

      Multumesc pentru apreciere.
      Le-a placut. Au zis ca e fain, m-am umflat in pene mai ales ca era prima mea tentativa 😉 Nu mai facusem tort cu etaj si cu atat mai putin decorat. Marturiile au fost si ele foarte apreciate, biscuitii au iesit crocanti-fragezi si foarte aromati.

       

Lasă un răspuns

 
