RSS

Gloria.

29 Mai

Marea intalnire a avut loc.

g2

 

A avut 4150g si 52cm la nastere, cea mai dolofoana din perioada aia dintre toti bebelusii. Acum ne descoperim si sa ne obisnuim impreuna.

Trebuie sa recunosc ca face legea🙂

g3

Am nascut la Filantropia, din pacate a fost musai cezariana, socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, nu? Sunt foarte incantata de conditii si personal, totul a fost impecabil, chiar nu ma asteptam. Doamna doctor care mi-a supravegheat sarcina si m-a operat este o minune de femeie.Desi recuperarea a fost mai grea in primele zile, amintirile sunt doar frumoase.

De acum, o sa dau mai des pe aici😉

 

 
19 comentarii

Scris de pe 29 Mai 2014 în Uncategorized

 

Etichete:

19 responses to “Gloria.

  1. Anca

    29 Mai 2014 at 1:59 pm

    Sa va traiasca, sa va bucurati de ea, doamneeeee cat e de frumoasa !

     
  2. Ecaterina

    29 Mai 2014 at 4:52 pm

    Multă sănătate!

     
  3. Loredana

    29 Mai 2014 at 6:43 pm

    Felicitari!Sa va traiasca si sa va aduca numai bucurie!

     
  4. mikaela

    30 Mai 2014 at 10:44 am

    Bebe pufos a aparut.Dar ce „zice” Fedra? Acum are treburi foarte serioase…….

     
    • Bogdana

      30 Mai 2014 at 10:52 am

      Fedra inca nu zice prea multe pentru ca au socializat putin ca mai naparleste dar pare ca o accepta cu usurinta

       
  5. ilincaotgramesti

    30 Mai 2014 at 12:08 pm

    Dragele mele!

    Mulțumesc că împarți cu noi această mare bucurie.

    Am căutat pe-aici ceva vești și eram tristă că nu găseam activitate.

    Acum să menim: fii binevenită zână mică! Fie ca pe unde treci tu oamenii să se-mblânzească, să-ți zâmbească și să vrea să te cinstească. Să fii sănătoasă, frumoasă, cu mult noroc, fericită, iubită. Să-i bucuri pe mama și pe tata pentru tot restul zilelor lor și tu să fii bucuroasă în fiecare clipă că-i ai!

    Mă opresc să nu te obosesc și tot ce-i bun și am uitat să spun să se petreacă de la sine.

    Acesta este darul meu pentru tine Gloria! Cu drag, Bunica Ilinca.

     
    • Bogdana

      2 Iunie 2014 at 5:11 pm

      Bunica Ilinca, m-au emotionat vorbele atat de frumoase. Multumim tare mult pentru urari si va dorim numai bine.

       
  6. Alexandra Albu

    31 Mai 2014 at 9:06 am

    Felicitari! Micuta e frumoasa foc! Va pup si va doresc cei mai frumosi si linistiti ani din lume!

     
    • Bogdana

      2 Iunie 2014 at 5:16 pm

      Saru’mana. Si voua va dorim la fel😉

       
  7. silavaracald

    31 Mai 2014 at 9:11 am

    Ooo, draga de ea. E încercelată deja!
    Să-ți trăiască și să te bucuri de ea mult-mult timp de-acum încolo.
    Un pupic pe tălpițe! :-*

     
    • Bogdana

      2 Iunie 2014 at 5:17 pm

      Da, are cercei, de la nasa, inca din spital, sa scapam de o grija😉 Multumim frumos de urari

       
  8. Ioana

    17 Iunie 2014 at 3:27 pm

    Felicitari pentru printesa, va dorim numai bine si cat de multa odihna, daca e posibil, in urmatoarele cateva saptamani (dupa cum ne straduim si noi, cu prunc nascut la doar cateva zile distanta).

     
    • Bogdana

      17 Iunie 2014 at 6:09 pm

      Multumim frumos, ne straduim sa facem fata cu bine mai ales ca are zile in care pare ca doarme mai putin decat mine care oricum dorm putin😛

       
  9. Adrian Yogoshima

    21 Iulie 2014 at 2:15 am

    Să fie sănătoasă,deșteaptă,draguță şi viaţă cât mai lungă.

     

Lasă un răspuns

 
