RSS

Tu i-ai lua copilului tau un caine?

10 Feb

Nu, eu fac un copil (si) pentru cainele meu.

fedra2

Intrebarea din titlu am gasit-o intr-un articol legat de caini si bebelusi, in care era explicat cam cum trebuie sa procedezi cand cei doi se intalnesc pentru prima data

De cand au aflat ca o sa avem un copil, s-au gasit oameni care sa intrebe „si cu cainele ce faceti?” „pai ce sa facem cu cainele?” am intrebat eu firesc.

Cum isi poate imagina cineva ca iti poti pune problema sa dai cainele cand vine un copil nu inteleg, adica a stat cu noi 7 ani si brusc nu mai incape ca vine o jucarie mai faina? De ce nimeni nu se gandeste ce parere are cainele depre treaba asta? Eu cred ca cei care aleg sa ia un caine, isi dau seama de implicatii si gandesc un pic mai departe de varful nasului. De unde ideea ca un copil si un caine sunt incompatibili?

Nu suntem modelul care sa doarma cu cainele in pat, care sa il imbrace sau sa il confunde cu un copil. Nu tratam cainele altfel decat este normal sa fie tratat un caine, dar clar, nici modelul care sa se descotoroseasca de el. Consideram ca e firesc si normal sa il tratam ca si pana acum si asa cum a facut parte din familie atatia ani, tot asa o sa o faca si incontinuare.

Fedra ne-a invatat si ne-a pregatit pentru o multime de situatii, si o sa o invete si pe Gloria.

Fedra mananca legume.

fedra5

fedra6

Fedra ne-a invatat ca murdaria e buna uneori.

fedra3

Ca trebuie sa stim sa ne jucam.

fedra4

si ca trebuie sa avem rabdare sa strangem dupa cei care nu pot inca sa faca asta

fedracitesteCa inotul e bun.

fedra7

Si drumetiile la fel.

fedra10

Sa apreciezi natura, si sa o admiri.

46867_130721093640509_3113772_nSi sa stii sa te relaxezi.

fedraSa ii ajuti pe ceilalti.

fedralasanie

Sau doar sa ii asculti.

fedra8

Tu ti-ai da copilul daca ti-ai lua un caine?

 
29 comentarii

Scris de pe 10 Februarie 2014 în Fedra

 

Etichete: , , ,

29 de răspunsuri la „Tu i-ai lua copilului tau un caine?

  1. VV

    11 Februarie 2014 at 9:22 am

    In primul rand, felicitari! In al doilea rand, frumos spus. Si emotionant.
    Ca sa raspund la intrebare, nu mi-as da cainele. Si nici pisica!

     
    • Bogdana

      11 Februarie 2014 at 3:46 pm

      Multumesc frumos pentru apreciere 🙂 Asa ma gandeam si eu ca gandesc posesorii de patrupede

       
  2. Anca

    11 Februarie 2014 at 11:36 am

    Asa am patit si eu cu pisica…cum sa dau primul meu copil ca a sosit al doilea ? Mi-am luat responsabilitatea de a-l creste, si a-l ocroti, atunci cand l-am luat.
    Ce ar fi in sufletelul lui daca l-as parasi, daca si-ar pierde mamica…acei oameni care gandesc asa sunt schiloditi sufleteste, oribil !

     
    • Bogdana

      11 Februarie 2014 at 3:48 pm

      Da, si eu cred ca cei care nu au un animal de companie, nici nu isi pot imagina ca si ele se ataseaza, si ele au sentimente si ele sufera. Poate isi imagineaza ca atata vreme cat primesc un bol cu mancare, nu conteaza unde sunt.

       
      • Anca

        12 Februarie 2014 at 9:56 am

        Aaaa, si inca o chestiune, acum avem un catelus si un papagal perus in libertate ( nu a fost inchis niciodata). Devotamentul catelusului fata de perus, este de neimaginat, sta sa fie „batut” cu ciocul, se retrage, da din coada la el non-stop, si niciciodata nu-si pune mintea cu acesta sa nu-i faca cumva rau, sa nu-l raneasca fiind asa de mic, intelege perfect, este incredibil !

         
  3. Luminita

    11 Februarie 2014 at 5:28 pm

    In primul rand ma bucur mult sa aud ca vine la voi un copil. In rest mama mea a facut un gest miselesc. Motanul meu era la ea cand abia adusesem fetita de la maternitate si l-a dat unor prieteni de-ai ei. Cand am aflat si am vrut sa-l iau inapoi mi s-a spus ca a fost furat de la acei prieteni. Am suferit enorm. Il iubeam foarte mult. Peste mai mult de 25 de ani am aflat ca m-a mintit. Acei asa zisi prieteni nu au avut grija de motan. El saracul a intrat in beciul lor si acolo s-a blocat cumva intr-o lada si a murit nici nu pot sa-mi imaginez in ce chinuri. Viata insa mi-a oferit o alta sansa. Fiica mea a adoptat un maidanez. A primit o bursa si eu am ramas sa-l ingrijesc pe Shobi 3 luni, fiica mea a ramas in Belgia si apoi s-a mutat in Olanda cu familia pe care si-a intemeiat-o acolo. Shobi e acum coplul meu drag pe care nu l-as parasi pentru nimic in lume. A incercat din nou mama sa ma „ajute” propunand sa-l dam pe Shobi ca sa nu mai am griji si cu el. Nepotica mea e super fericita cand vine in Romania si se poate juca cu Shobi. Iar Shobi este de un devotament desavarsit. Ii pazeste carutul. Desi este innebunit sa alerge, poate sa ramana cu Cara si 5 ore daca ea vrea sa stea la locul de joaca. Se uita plin de atentie in jur si daca i se pare ca cineva se uita cumva la Cara, imediat latra si anunta ca nimeni nu se poate apropia de fetita pe care el o pazeste. Tot secretul este ca sa nu se simta exclus din haita la venirea copilului si sa nu-si pierda drepturile si afectiunea cu care s-a invatat. O sa fie foarte frumos!

     
  4. Bogdana

    11 Februarie 2014 at 5:36 pm

    Daaa, si noi abia asteptam intalnirea cea mare. Multumesc pentru mesajul incurajator, eu stiu ca totul o sa fie ok si ambele vor fi fericite dar cand primesti si confirmari, e cu atat mai linistitor 🙂

     
  5. Mihaela Lupu

    13 Februarie 2014 at 9:18 am

    Exista la romani o mentalitate stupida,primitiva vis a vis de animale.
    Insa animalul e capabil de mai mult devotament,nu se dezice ,te urmeaza pana la final.
    Nu iti inseala increderea si iubeste sincer.
    In plus,poate fi si o bona de nadejde,e grijuliu,atent,mai responsabil decat 1000 bone umane.
    Asadar,intalnirea ,va fi cu totul speciala,fara pic de egoism.Fedra isi va lua in serios rolul de prim-supraveghetor .

     
    • Bogdana

      18 Februarie 2014 at 11:45 am

      Sper sa o bage repede in haita ei dar mai ales sa inteleaga ierarhia 🙂 Poate ajungem ca in filmuletul de mai jos sa ii cerem ei voie 😆

       
      • mikaela

        18 Februarie 2014 at 12:00 pm

        Ha ha! Nu este exclus …Dar nu-i bai,totul devine mai haios.

         
  6. ilincaotgramesti

    16 Februarie 2014 at 3:32 pm

    Noi avem o femelă de ciobănesc mioritic și o femelă de talie medie, nu-i știu rasa, seamănă cu o vulpiță (a fost salvată de pe un maidan pe când era mititică și sortită pieirii). Despre mioritici se stie că nu sunt mari amatori de joacă cu copiii.

    Nepoțelul meu a venit la noi la vârsta de 2 ani si a locuit un an întreg. Era plăcerea lui cea mare să se joace pe-afară. I s-a explicat lui și i s-a spus și ei că este bine să se lase unul pe-altul în pace. Cel care a încercat să calce regula a fost băiețelul, ea doar a avertizat că nu-i place și pacea a durat. Foarte interesant. Copilul s-a jucat cu cățelul tolerant până când din prea marele lui zel cățelul a învățat când nu-i mai convine să se ascundă. Și uite-așa, un copil și doi câini au viețuit fără să-și facă rău bine mersi.

    Naștere ușoară și fiți o familie ca și până acum. Lucrurile se vor așeza cum nu se poate mai bine.

     
    • Bogdana

      18 Februarie 2014 at 11:18 am

      Este stiut faptul ca in cele mai multe cazuri, intre caini si copii se dezvolta o relatie benefica pentru ambele parti. Cei mai multi caini sunt inteligenti si stiu sa cedeze 🙂
      Multumesc frumos pentru urari 🙂

       
  7. feliciachiojdoiu

    16 Februarie 2014 at 3:41 pm

    gloria??ce super!asa o cheama si pe fetita mea!
    caine nu am avut niciodata,de fapt nu am avut posibilitatea de a avea vreun animal,dar acum ne gandim la o pereche de perusi.sigur ca animalele sufera cand sunt inlaturate!dar daca e mai comod pentru oameni asa….

     
    • Bogdana

      18 Februarie 2014 at 11:22 am

      Sssst, sa nu mai spunem la nimeni ca am descoperit numele asta deosebit 🙂

       
      • feliciachiojdoiu

        18 Februarie 2014 at 12:33 pm

        sssst :)!

         
    • Diana

      28 Martie 2014 at 4:30 pm

      Ma bag si io 🙂 … cred ca un catel nu face atata mizerie , cat 2 perusi …

       
  8. Luminita

    16 Februarie 2014 at 3:43 pm

     
    • Bogdana

      18 Februarie 2014 at 11:22 am

      :)) „Asta e comoara pe care o pazesc eu si nu se apropie nimeni”

       
  9. NONO

    17 Martie 2014 at 4:48 pm

    Cât de târziu descopăr blogul ăsta!
    Fedra…
    Fedra o s-o crească pe Gloria în felul ei, fără cuvinte, doar cu gânduri şi priviri, o să-i transmită în felul ei semnalele de „bine”, „rău”, „pericol”, „în siguranţă”. Va fi cel de-al treilea părinte. Cu scuzele de rigoare, cel care nu minte. 🙂
    Nu ştiu dacă a venit Gloria printre noi sau înoată încă în uterul matern, dar va fi un copil norocos, fiindcă va avea o mamă ca cea care a pus comentarii la fotografii – inteligentă şi cu umor – şi o „bonă patrupedă” ca Fedra.

     
    • Bogdana

      18 Martie 2014 at 10:35 am

      Ce frumos ai scris mai sus, iti multumesc mult.
      Gloria mai are un pic pana apare, vreo doua luni, Fedra abia asteapta sa o cunoasca, asa cred, pentru ca e mai afectuoasa parca in ultima vreme 🙂 O sa va povestesc despre prima intalnire, atunci cand va avea loc 🙂

       
  10. Diana

    28 Martie 2014 at 4:28 pm

    Frumos exemplar , sa-ti traiasca ! 🙂
    Eu iubesc aceste animalute , de ma doare inima … am 2 in curtea unde locuim , 1 in casa si alti 2 la alta curte si mai hranesc si o catelusa de pe strada noastra , o adevarata minune .
    Nastere usoara , Bogdana !

     
  11. Alexandra Albu

    4 Mai 2014 at 3:58 pm

    Vaiiii, eu postul asta nu-l vazusem dar din disparitia matale brusca (acu’ de aia am intrat sa vad daca cumva e ceva nou) ma gandeam eu ca ai ceva „treaba”. Pffff, felicitari maxime! Cand vine bebelusa?

     
    • Bogdana

      4 Mai 2014 at 8:05 pm

      Multumesc, multumesc:)
      A inceput numaratoarea inversa, cam o saptamana 🙂

       
      • Alexandra Albu

        9 Mai 2014 at 12:53 am

        Vaiiii ce mult ma bucur pentru voi! Uiiiiii!!!! Daca te pot ajuta cu ceva, orice, imi scrii, da?

         
  12. Bogdana

    9 Mai 2014 at 8:14 pm

    Neaparat, multumesc de oferta, oricum, banuiesc ca o sa am mii de dileme :))

     
  13. Voicu Luminita

    24 Mai 2014 at 8:50 pm

    Bogdana ,felicitari maxime .Sa fiti sanatosi si mereu voiosi .Ma bucur enorm pentru tine ,esti o femeie si sunt sigura ca si o mama deosebita.
    PS poate nick ul bimbilica iti spune ceva 🙂
    Pupiciones la toata gasca ,inclusiv Fedrei ❤

     
    • Bogdana

      29 Mai 2014 at 2:01 pm

      Bimbi, sigur ca imi spune 🙂 Multumesc tare mult pentru cuvintele tale frumoase 🙂

       
  14. Oana

    24 Mai 2014 at 9:08 pm

    Buna Bogdana!
    Trebuia sa iti spun ca am ajuns pe blogul tau intamplator si am dat exact peste postarea asta si m-ai cucerit!!
    Nici eu nu mi-as da cainele nici in ruptul capului. Odata ce il iei iti asumi niste responsabilitati si ii esti dator sa ramai asa cum ai fost cand l-ai luat. Nu sa te descotorosesti de el.

    Multa sanatate tie si fetelor tale. Abia astept sa vad cum a decurs intalnirea dintre ele.

     
    • Bogdana

      29 Mai 2014 at 1:57 pm

      Ma bucur ca iti place la mine 🙂 chiar daca in ultima vreme nu am fost prea activa. Intalnirea a decurs mai bine decat ne asteptam, Fedra o baga usor in haita ei, a si pupat-o pe fuga, acum nu socializeaza prea tare pentru ca Fedra naparleste, asteptam sa termine ca sa se cunoasca mai bine 🙂

       

Lasă un răspuns

 
