RSS

Mare branza!

16 Ian

De cateva zile, in frigider era un miros ciudat. Mama aflata in vizita s-a hotarat sa ia taurul de coarne. asa ca a spalat frigiderul cu apa si otet si s-a declarat multumita, pana a deschis frigiderul prima oara si surpriza, mirosul era acolo. (ca in bancul cu politistul care a descoperit unde se duce lumina cand e stinsa – in frigider) A luat bicarbonat si a pus intr-un bol, toata lumea stie ca bicarbonatul absoarbe mirosurile, inclusiv pe cele din frigider, nu si pe asta, ciudata treaba. A mai cautat pe net si a gasit ca daca inclazesti sare de muraturi si o pui in frigider, uscata fiind, o sa absoarba umiditatea din frigider si implicit mirosurile, culmea, nu a mers nici metoda asta. Mai aveam putin si credeam ca un duh rau ne bantuie frigiderul si vrea sa ne puna nervii la incercare, toate alimentele au fost luate la puricat, cele suspecte bineinteles au ajuns la gunoi si cu toate astea, duhul responsabil cu mirosul ciudat isi facea incontinuare de cap. Ca o ultima incercare, s-a gandit ca desi mirosul vine din frigider, poate este ceva sub mobila asa ca a pus aspiratorul-robot sa caute peste tot, nimic in neregula. Cand credeam ca mai e putin si trebuie sa chemam preotul sa sfinteasca frigiderul, m-am hotarat sa fac niste paste quattro formaggi, asa am descoperit vinovata, o branza, frantuzeasca, cu mucegai nobil (ceva nobil cu un asemenea miros…cred ca legatura e cu nobilii de demult care miroseau tot cam la fel 😛 ) pe care o cumparasem de curiozitate de la lidl. Pastele au iesit nemaipomenit de bune!

Impricinata 🙂

MG_02

 
6 comentarii

Scris de pe 16 Ianuarie 2014 în De-ale mele

 

Etichete:

6 răspunsuri la „Mare branza!

  1. Alexandra Albu

    16 Ianuarie 2014 at 11:15 pm

    :))))))))))))))))))))) A adus cu ceva ani in urma Marius din Germania o branza d-asta. Cum el a venit noaptea tarziu, a parcat-o in frigider. A doua zi m-am dus….moama ce miros de HOIT. Direct hoit in frigider. Dupa ce am aruncat jumate din alimentele din frigider am dat si de punga cu branza cea minunata!!! Omu’ a mancat-o singur ca i-am zis frate, Brie da, Blue da…da’ hoit NU. Am mai patit odata cu un Nasal pe care l-a adus cineva la o cina, masa mare pusa, cand a adus maica-mea branza pe masa era sa fugim toti! Iar eu eram gravida, era sa imi deversez matzele pe jos! 😀

     
    • Bogdana

      23 Ianuarie 2014 at 12:47 pm

      Eu am mai auzit povesti ale oamenilor, legate de branza imputita dar pana acum nu am simtit pe pielea mea 🙂
      Pacat ca nu ai gustat macar, sunt convinsa ca era buna 🙂

       
  2. ilincaotgramesti

    22 Ianuarie 2014 at 9:58 pm

    Într-o tabără studentească, cu corturile la munte… Masa era pregătită de către „omul de serviciu”, care cum pica la rând.

    Cum pe munte dacă stai mai mult și nu se respectă planificarea rațiilor poți să ajungi să mânânci rahat cu ceapă de exemplu, fata aflată la „pupitru” în ziua aceea a hotărât că nimic nu se aruncă ci se valorifică la maxim și se salvează întru valorificare orice fărâmă. A luat brânza cu mucegai și a început s-o curețe…La ultimile firimituri, când era să clacheze pentru că vedea că munca-i va fi în zadar, cineva a scos un strigăt salvator: Nuuuuu! Ce faci? Aia așa e ea, nu-i stricată!

    Nu cred că am mâncat ceva mai bun toată tabăra aceea!

     
    • Bogdana

      23 Ianuarie 2014 at 12:45 pm

      :)) imi si imaginez cum se chinuia saraca fata sa scoata mucegaiul din branza fara sa aiba vreo sansa 🙂

       
  3. Ioana

    16 Aprilie 2016 at 1:55 am

    Te-am citit, mi-a placut …si acum ce ramane de facut: sa te citesc mai des. 🙂

    Un domn pe la 55 de ani care imi reparase odata frigiderul mi-a spus ca acesta se spala cu apa calda in care punem bicarconat si asta pentru ca mirosurile sunt acide si astfel bicarbonatul va estompa mult mai bine mirosurile. De cand mi-a zis tot asa spal frigiderul si dupa terminare miroase a curat.

     
    • Bogdana

      16 Aprilie 2016 at 10:09 am

      Hei, ma bucur ca iti place la mine, am cam neglijat partea asta a mea de viata dar o sa mananc o tava de jaratec si imi revin :))
      Multumesc pentru pont, am sa incerc.

       

Lasă un răspuns

 
