RSS

Craciun Fericit!

25 Dec

Sa aveti un Craciun EXACT asa cum vi-l doriti!

_MG_0047

O prajitura cu bezea si crema de lamaie pe care am facut-o doar pentru ca am umplut doi cozonaci cu mac si mi-au ramas albusuri, ma bucur ca am fost nevoita sa o fac, a iesit fooooooooarte buna.

_MG_0067

Cozonacii de care ziceam.

cozonaci

Friptura inainte de cuptor promitea, n-am apucat sa ii fac poza cand a fost gata, era prea buna, poate o imortalizez azi. A fost si vita si porc.

_MG_0021

 
2 comentarii

Scris de pe 25 Decembrie 2013 în De-ale mele

 

2 răspunsuri la „Craciun Fericit!

  1. Adrian Yogoshima

    26 Decembrie 2013 at 2:14 am

    La muti ani,sarbatori fericite

     
  2. angelica

    28 Decembrie 2013 at 8:20 pm

    Sarbatori fericite!

     

Lasă un răspuns

 
