RSS

Hot stuff.

05 Sep

O mica parte din micile bucurii ale fiecarei mese.

hot

De cativa ani, ne place din ce in ce mai tare sa mancam picant, ooo yeah! Am redescoperit ardeii iuti, sunt o multime de feluri, de culori, de arome nu doar iutele sec cu care este obisnuita majoritatea. Din colectia de mai sus, doar cei rotunzi si rosii ca niste cirese ii stiu din copilarie, asa le si spuneau, cirese, nu stiu care e denumirea lor.

Pe cei portocalii, i-am cumparat acum vreo doi ani din Cora, i-am luat mai mult pentru aspect, erau o multime de ardeiasi  portocali intr-o tufa verde, acasa am descoperit ca sunt foarte faini. Am pastrat semintele, am pus in pamant si am o noua recolta.

Cei mov sunt insa de departe preferatii mei, i-am descoperit  la Bdana pe blog si mai apoi in Lidl, sunt absolut ne-mai-po-me-niti. Sunt de departe si cei mai iuti dar sunt asa de aromati ca atunci cand le simt aroma, am un zambet mare pe fata, ca si cum m-as da cu parfumul meu preferat. Cineva a zis ca ar fi jalapenios, nu mi se pare insa ca ar fi. Lla maturitate se fac rosii, sper sa imi iasa altii din seminte, si altii, si altii, o sa imi puna o jardiniera plina🙂

Daca stie cineva cum ii cheama pe ardeii mei, as aprecia sa imi spuna si mie.

 

 

 
9 comentarii

Scris de pe 5 Septembrie 2013 în De-ale mele

 

Etichete: , , ,

9 responses to “Hot stuff.

  1. ilincaotgramesti

    5 Septembrie 2013 at 10:37 pm

    Bine-ai revenit Bogdana.

    Povești ceva de pe meleagurile pe unde ai hălăduit și te-ai încărcat?!

     
    • Bogdana

      6 Septembrie 2013 at 9:08 pm

      Multam, o sa pun ceva poze de prin Bucovina desi mai mult am stat cu bunica🙂

       
  2. aphextwinz

    6 Septembrie 2013 at 10:25 am

    Nu-s jalapenos, io cred ca i cheama adrei iuti si atata. Nu ti-ai facut soro messu? Si eu am pastrat si au reinflorit a doua oara.

     
    • Bogdana

      6 Septembrie 2013 at 10:47 am

      Nu se poate aa nu aiba nume, toti au🙂

       
  3. Ana

    6 Septembrie 2013 at 7:54 pm

    numex centennial? nu-mi dau seama cum arata plantuta😀

     
    • Bogdana

      6 Septembrie 2013 at 8:01 pm

      Multumesc mult pentru raspuns, posibil sa fie numex centennial daca sunt mai multe soiuri pentru ca din ce am vazut acum pe google, numex trece si prin stadiul de galben pana la rosu, asta nu trece.
      O sa fac o poza cu planta mai ales ca azi mi-a facut o bucurie imensa, am observat ca mai face un rand de flori lucru pe care nu l-am mai vazut la nici un ardei pana acum, sa infloreasca a doua oara la interval asa mare de timp.

       
  4. Bogdana

    6 Septembrie 2013 at 8:19 pm

    Pe cei rotunzi si rosii, ii cheama chiar cum stiam si eu 🙂
    Large Red Cherry

     
  5. Claudia Ana Pompas

    7 Octombrie 2016 at 4:09 pm

    Chilli Habanero Red (Capsicum chinense) Unul dintre cei mai iuţi ardei de pe glob. Ardei iute mov, foarte picant, cu o culoare foarte atractivă.

     

Lasă un răspuns

 
