RSS

Fursecuri simple.

17 Aug

Astea, sunt cele mai simple si rapide fursecuri care pot exista. 

_MG_0063Se fac din banane si fulgi de ovaz, atat.

_MG_0002

Bananele se paseaza cu furculita si se amesteca cu fulgi de ovaz. Le-am facut de mai multe ori, de data asta am pus si ghimbir proaspat razuit. 

_MG_0034Nu e cu cantitati, compozitia trebuie sa fie destul de consistenta. Am lasat-o un minut sa se odihneasca apoi am pus cu lingurita intr-o tava pe hartia de copt.

_MG_0040

 

In cuptorul preincalzit le-am lasat cam 15 minute. Sunt foarte gustoase, chiar foarte dulci, in functie de cat de coapta e banana si in acelasi timp sunt si sanatoase. Am urcat in topul preferintelor mele.

_MG_0066

 

 
6 comentarii

Scris de pe 17 August 2013 în Dulciuri rapide

 

Etichete: , , ,

6 responses to “Fursecuri simple.

  1. mia

    18 August 2013 at 10:17 am

    Nu stiu cât de gustoase sunt, insă la aspect ar trebui sa mai lucrezi.

     
    • Bogdana

      18 August 2013 at 10:49 am

      sunt foarte gustoase iar legat de aspect, nici nu am prea multe pretentii de la doua ingrediente🙂

       
  2. aphextwinz

    19 August 2013 at 9:46 am

    Nu stii ca i-am facut si eu Casandrei din astea? Dar cu trei ingrediente, banane, fulgi de ovaz (sau faina de ovaz) si unt de arahide, foarte bune.

     
    • Bogdana

      19 August 2013 at 8:23 pm

      si ale tale au iesit frumoase?:))

       
  3. Aura

    3 Noiembrie 2013 at 2:19 pm

    O sa incerc si eu, am niste banane coapte bine. Asta e si farmecul lor, arata rustic si sunt simplu de facut. Eu le consider sexy.😛

     

Lasă un răspuns

 
