RSS

Gradina din balcon.

13 Iul

Daca o sa am norocul viata asta sa ma mut la casa cu curte, pe langa vaca obligatorie, o sa am o gradina extrem de bogata in tot soiul de plante, pana atunci, ma multumesc cu  gradina din balcon, adica cele cateva ghivece pe care le am. Cu ce am cules din ele, am facut ulei aromatizat.

ulei1A iesit picant si placut aromat, cantitate mica, de proba, o sa fac si una mai mare.

Din ardeii astia rotunzi ca ciresele, mi-au crescut niste plante nebune, au cam jumatate de metru inaltime si au inceput sa rodeasca sanatos.

_MG_0684

 

_MG_0707 _MG_0530padure de ardei

padureardeiAstia sunt dintr-un soi de ardei portocalii si placut aromati

_MG_0573 floareBusuioc am in mai multe ghivece, de mai multe „varste” sa fiu sigur ca nu raman fara 😀

_MG_0535 busuiocMenta – curand o fac sirop

mentaOregano, o parte l-am tuns si l-am pus la uscat

oreganoSi rozmarin, clar 🙂

rozmarin

 
9 comentarii

Scris de pe 13 Iulie 2013 în Gradina mea

 

Etichete: , , , , , , , ,

9 răspunsuri la „Gradina din balcon.

  1. aphextwinz

    14 Iulie 2013 at 7:53 am

    Ai lumina, anul asta eu am ramas fara nebunia de plante din geam pe motiv de papagal isteric, anul trecut idem, ce faine sunt ale tale. Am incercat sa adaptez la munca, dar nu le place, s-au uscat imediat, singura plnta care rezista eroic e un rozmarin din gradina casandrei care vad ca o duce bine merci momentan, sper sa ii mearga pana la anul care vine. Vreau si eu seminte de la ardeii din care ti-au iesit ardeii tai, din ai mei nu a binevoit sa rasara chiar nimic.

     
    • Bogdana

      14 Iulie 2013 at 9:41 am

      Da, le merge bine dar ardei in halul asta de lungani nu am avut niciodata, cred ca le place terbil forma de guguluf pe post de ghiveci 🙂 Iti aduc seminte, sau chiar planta, numai semintele de chili nu au rasarit, le-am pus din chili cumparat uscat din tenerife, poate erau tratati cu ceva, o sa ma incerc si cu chili cumparat de la noi. Au legat si ardeii aia portocalii cumparati la ghiveci din cora de care eu sunt indragostita, si frumosi, si gustosi 🙂

       
      • aphextwinz

        14 Iulie 2013 at 9:57 am

        planta ar fi misto daca ai in plus, dar si seminte, poate reusesc sa imi prind si eu rasad
        sarumana

         
      • Bogdana

        15 Iulie 2013 at 11:12 am

        Am, am, ca am pus multe seminte sa fiu sigura ca ies si apoi mi-a parut rau sa arunc plantele. Numai sa apucam sa ne vedem 🙂

         
  2. yogoshima

    15 Iulie 2013 at 4:58 am

    Nota 10 fara comentariu ca sa nu deranjez.Bravo

     
    • Bogdana

      15 Iulie 2013 at 11:11 am

      Multam fain, de unde deranj? 🙂

       
      • yogoshima

        17 Iulie 2013 at 9:22 pm

        Ma gindesc si eu caci sint persoane care te invidiaza si poate ca ma injura, deoarece spun adevarul, ai gusturi iesite din comun.
        Bravo Bogdana

         
  3. ilincaotgramesti

    16 Iulie 2013 at 12:11 pm

    Îți doresc din suflet să ți se îndeplinească visul, prea ești îndrăgostită de grădinărit și alte cele din natură.

     
    • Bogdana

      17 Iulie 2013 at 1:34 pm

      Multumesc tare, tare mult, sper sa se intample 🙂

       

Lasă un răspuns

 
